وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیست بایرن برای جایگزینی احتمالی لواندوفسکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اگرچه سران بایرن احتمالا از ماندن مهاجم خود مطمئن هستند اما گفته می شود آن ها لیستی متشکل از 3 بازیکن در نظر دارند تا در صورت نیاز به منظور جایگزین کردن لوا از آن سود ببرند. 

 

آلوارو موراتا از چلسی نخستین اسم این لیست است. موراتای 25 ساله در زمان حضور قرضی در یووه عملکرد خوبی داشت و پس از برگشت به رئال به سبب حضور بنزما آن چنان در ترکیب قرار نگرفت و به چلسی رفت. عملکرد موراتا در چلسی چندان قوی نبوده است و در مجموع در این فصل طی 39 بازی 13 گل زده است.

شخص دوم ادینسون کاوانی می باشد . این مهاجم اروگوئه ای که با آمدن نیمار به مشکلاتی با وی برخورد احتمالا پاریس را ترک خواهد کرد. اگرچه عملکرد کاوانی در پاریس فوق العاده بوده و طی 38 بازی 33 گل زده است، اما سن بالای وی(31 سال) ممکنست بر عملکرد او در سالیان آتی اثر بگذارد.

در نهایت تیمو ورنر از لایپزیک شخص سوم لیست می باشد که با توجه به آلمانی بودن و سن پایینش (22 سال) احتمال جذب او بیشتر است. ورنر گزینه ی اول یواخیم لو در خط حمله است و در تیم باشگاهی اش هم آمار 18 گل در 35 بازی در این فصل ثبت کرده است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
سپهر زمانی شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 23:05

نمیدونم چرا انقدر رو تیمو ورنر مانور میدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد