وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تولیسو: بایرن از بهترین باشگاه های دنیاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک فرانسوی بایرن بار دیگر از حضورش در مونیخ ابراز رضایت کرد و از امیدواری اش برای حضوری طولانی مدت در این تیم سخن گفت. 

 

کورنتین تولیسو این فصل با قراردادی 42.5 میلیون یورویی به عنوان گرانترین خرید تاریخ باشگاه از لیون به بایرن آمد و عملکرد مثبت و خوبی نیز در تیم از خود به جای گذاشته است.

این ملی پوش فرانسوی ضمن ابراز رضایت از شرایط در تیم اعلام کرد که خواهان حضوری طولانی مدت در مونیخ است:"برای من بایرن بهترین باشگاه دنیاست و من خوشحال و خوش شانس هستم که در این باشگاه بزرگ عضو هستم.بازیکنان بزرگ زیادی در بایرن حضور دارند که بسیاری از آن ها در سال ٢۰۱٣ فاتح لیگ قهرمانان و در سال ٢۰۱۴ قهرمان جهان شدند. وقتی در چنین تیمی هستید طبیعتا پیشرفت خواهید کرد.بازیکنان بزرگی مثل روبن،ریبری،لواندوفسکی و مولر با وجود پیشنهادات باشگاه را ترک نکردند چرا که بایرن باشگاهی بزرگ است که هر سال برای فتح لیگ قهرمانان رقابت می کند.هدف من ماندن طولانی مدت در مونیخ است. چه باشگاهی بزرگ تر و بهتر از بایرن؟"

تولیسو در مورد رابطه اش با هینکس نیز گفت:"او یک مربی بزرگ است که به من باور دارد. مشکل ما فقط زبان است. او نمی تواند فرانسوی صحبت کند و من هم آلمانی نمی فهمم. ما از مترجم استفاده می کنیم."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مانو روبری جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 19:36

خوشم اومد گفت بازیکنانی مثل ریبری و روبن و مولر و لوا که پیشنهاد داشتند ولی در بایرن ماندند.
یه جورایی واسه موندن لوا دلگرمی داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد