وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دکتر مولر ولفارت: من برای گواردیولا خیلی بزرگ بودم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دکتر مولر ولفهارت یکی از بهترین پزشکان ورزشی دنیا که در زمان پپ گواردیولا بخاطر اختلاف با این مربی پس از 38 سال حضور در باشگاه مونیخی مجبور به ترک این تیم شد. 

 

وی در مصاحبه با ZDF باز هم از این مربی انتقاد نمود:

او اهمیتی به ریکاوری بازیکنان نمی داد و فقط نداشتن درد را مهم می دانست. این موضوع با فلسفه من سازگار نبود و دقیقا برعکس نظر من بود. گواردیولا فکر می کند بیشتر از هر کس دیگری می داند! اما من برای او خیلی بزرگ بودم، من وضعیت فوق العاده ای در باشگاه داشتم و او نمی توانست این را تحمل نماید.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
FC BAY جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 03:29

میدونم عزیزم ولی چه فایده که یک سال ریبری رو بدون توجه به نوع مصدومیتش میخواست بازی بده و بدشتوبر رو هم که نابود کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد