وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد: بیشتر بازیکنان بایرن مونیخ، مخالف حضور توخل در تیم بودند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد حضور توخل زیاد برای ستارگان بایرن مونیخ جالب نیست. 

 

بعد از متقاعد نشدن هاینکس به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ بالاخره تصمیم گرفته که با توماس توخل تماس برقرار کند. تماسی که با جواب منفی سرمربی آلمانی سابق دورتموند همراه بود.

به گزارش بیلد، بازیکنان بایرن مونیخ بعد از اخراج کارلو آنچلوتی در اوایل فصل، مخالف حضور توخل در تیم بودند و در نهایت هوینس، هاینکس را راضی به بازگشت از بازنشستگی کرد. توخل علاقه مند بود که حتی بعد از خروج دوباره هاینکس از باشگاه به بایرن مونیخ بپیوندد اما هوینس تا چند روز گذشته همچنان در تلاش برای راضی کردن هاینکس بود.

علیرغم علاقه رومنیگه، هوینس نمی خواست با آوردن توخل بعضی از ستاره های تیمش مانند هوملس که رابطه خوبی با توخل ندارند، ناراضی شوند. شاید عدم علاقه ستارگان تیم به حضور توخل باعث تعلل بیش از حد هوینس شده بود. به هر حال، بالاخره هونس هم راضی شد اما هنگامی که با توخل تماس گرفته شد او از هفت ماه تعلل مدیران بایرن مونیخ عصبی و ناراحت بوده است و به همین دلیل پیشنهادات دیگر را بررسی کرده است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
FC BAY پنج‌شنبه 9 فروردین 1397 ساعت 02:26

مشکل اینجاست که توخل به خاطر مشکلات اخلاقی و ارتباطی که با بعضی بازیکنها داشت کارش تو دورتموند سخت شده بود هر چند با مدیران باشگاه هم روی خرید چند بازیکن مشکلاتی داشت اینها اخباریه که باشگاه دورتموند هم تائید کرده.

FC BAY پنج‌شنبه 9 فروردین 1397 ساعت 16:11

من دوست داشتم که توخل مربی بایرن بشه ولی با این اخباری که ازش منتشر شده و جبهه گرفتن چند تا از بازیکنها خوب نیست تیم تو حاشیه بره و مشکلات زمان کارلتو تکرار بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد