وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لوو: نمایش تیمی بالاتر از کلاس فردی بازیکنان است؛ پیروزی 7-1 مقابل برزیل دیگر نقشی ایفا نمی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی آلمان برزیل را احیا شده و بازگشته به قدرت سابق دانست.  

سرمربی آلمان می‌گوید که تیمش نیازمند عملکرد بهتری برای موفقیت در جام جهانی است.

صحبت‌های یواخیم لوو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل برزیل را به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان می‌خوانید:

“دو تیم بسیار بااستعداد را در بازی آلمان اسپانیا دیدیم، هر دو تیم بالای 90% دقت پاس داشتند. به همین ترتیب انتظار یک رقیب قدرتمند دیگر در بازی فردا را دارم.
 

“سانه، گوندوعان، پلاتنهارت، تراپ و همچنین لنو شانس بازی مقابل برزیل را خواهند یافت. تراشتگن در بازی فردا استراحت می‌کند. سانه یک در مقابل یک را عالی کار می‌کند و امیدوارم برای برزیلی‌ها غیرقابل پیش‌بینی باشد.
 

“پیروزی 7-1 در سال 2014 دیگر نقشی را ایفا نمی‌کند. برزیل را در روز بدش شکست دادیم.  ما درست فردایش از آن پیروزی عبور کردیم چرا که باید روی فینال تمرکز می‌کردیم. انتقام چیزی را به ارمغان نمی‌آورد. شما نمی‌توانید نیمه‌نهایی را برگردانید. تنها 3 بازیکن از آن برزیل در ترکیب حالا حضور دارند و فکر نمی‌کنم دیگر از آن بازی رنج ببرند. بازی‌های فراوانی را پشت سر گذاشته‌اند و اگر غیر از این بود دیگر در سلسائو نبودند.
 

“در دو سه سال اخیر برزیل دوباره احیا شده و به قدرت گذشته‌اش رسیده است. آن‌ها در بازی هجومی همواره بهترین بوده‌اند.
 

“اگر همه چیز مانند گذشته باشد، برزیلی‌ها همیشه قهرمان جهانند و در کلاس فردی بازیکنان، هیچ کشوری مثل آن‌ها نیست. اما آلمان مجبور به پیش‌رفت بود. اکنون ما برای خلاقیت و لذت بردن از بازی، و همچنین فلسفه‌مان ایستاده‌ایم.
 

“من از صحبت‌هایی که بواتنگ کرد دفاع می‌کنم. آلمان می‌تواند رشد بیشتری پیدا کند. هربار ما این مسائل را مطرح کردیم، واکنش فوق‌العاده‌ای نسبت به آن داشتیم.
 

“بازیکنان باید حسشان بعد از بازی را بدانند. همچنین باید مقداری خودخواه باشند. ما برای موفقیت از جام جهانی باید از این بهتر شویم.
 

“شما نمی‌توانید بازیکنان دو تیم را یک به یک مقایسه کنید. برزیلی‌ها در کار به توپ عالی هستند، اما ما نیز بازیکنانی داریم که می‌توانند این کار را انجام دهند. همچنین نمایش تیمی بالاتر از کلاس فردی بازیکنان است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد