وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اسکای: برخلاف اخبار منتشره، توخل همچنان خواهان حضور در بایرن مونیخ است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس توخل قصد دارد هدایت بایرن مونیخ را در فصل آتی مسابقات به خدمت گیرد. 

 

طی روزهای اخیر اخباری منتشر شد که مطابق آن توماس توخل پیشنهاد سرمربیگری در بایرن مونیخ را رد کرده است و علت آن حضور بر روی نیمکت مربیگری آرسنال گزارش شده بود.

به گزارش Sky Sports، بایرن مونیخ همچنان اولیه گزینه توماس توخل برای بازگشت به دنیای مربیگری است و حتی تماس های اولیه ای میان نمایندگان وی با صدرنشین بوندسلیگا برقرار شده است.

باشگاه بایرن مونیخ مدت هاست در پی جانشین یوپ هاینکس سرمربی فعلی باواریاست که علاقه ای به تمدید قراردادش برای فصل آتی ندارد و توخل که پس از قطع همکاری با بروسیا دورتموند در ماه می گذشته، هدایت تیمی را بر عهده نگرفته، گزینه اول بایرن مونیخ است.

برخلاف گزارش های منتشره در آلمان که حاکی از این است که توخل پیشنهاد بایرن مونیخ را برای بر عهده گرفتن هدایت آرسنال رد کرده است، ما از منابع معتبری مطلع شده ایم، که این اخبار کذب است و تاکنون هیچ تماسی میان آرسنال با توخل برقرار نشده است.

اضافه بر این توخل حضور در استمفوردبریج را به حضور در امارات ترجیح می دهد و معتقد است ساختار اداره باشگاه چلسی به مراتب برای وی بهتر است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد