وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: برای شناخت بیشتر از تیم با حریفانی چون اسپانیا بازی می کنیم؛ در بازی مقابل برزیل تغییراتی خواهیم داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا به تساوی دست یافت.  

تیم های ملی آلمان و اسپانیا روز جمعه در قالب یک بازی دوستانه در دوسلدورف به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی 1-1 دست یافتند. دو تیم در این بازی نمایشی زیبا و چشم نواز داشتند و ضمن به ثمر رسیدن دو گل بارها دروازه های دو تیم تهدید شد و واکنش های مارک آندره تراشتگن و داوید دخیا مانع از رقم خوردن نتیجه ای دیگر شد.

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس خبری پایان بازی درباره عملکرد تیمش مقابل اسپانیا گفت:

“به نظرم یک بازی دوستانه بسیار بسیار خوب برای دو تیم بود. دیدم که هر دو تیم می توانند کارهای ترکیبی خوبی انجام دهند. هر دو تیم برای وارد کردن فشار به حریف و انجام ضد حملات تلاش هایی انجام دادند ولی با این وجود سعی کردند از دفاع بازی سازی را آغاز کنند. این آزمونی برای ما بود تا بینش خوبی از تیم به دست آوریم و به همین دلیل چنین حریفانی برای بازی های دوستانه انتخاب می کنیم. جایگاه تیم ملی اسپانیا و برزیل مشخص است. با این وجود ما هنوز می توانیم بهتر شویم. بازی بسیار خوبی بود و تماشاگران هم لذت بردند و از دیدن این بازی خوشحال بودند.
 

یوناس هکتور:

“او بیشتر نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت دور از میدان سپری کرد. شاید هنوز به بازی های بیشتری نیاز داشته باشد اما من کاملا به یوناس اعتقاد دارم.
 

تغییرات برای بازی مقابل برزیل:

“ماروین پلاتنهارت در بازی مقابل فرانسه عملکرد خوبی داشت و در بازی بعدی مقابل برزیل در ترکیب ابتدایی قرار می گیرد. گوندوعان و سانه هم در آن بازی در ترکیب اولیه خواهند و این سه تغییر برای آن بازی قطعی هستند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد