وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آ اس: انتقال هری کین منتفی است؛ لواندوفسکی، انتخاب رئال مادرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوا که در چندین سال اخیر همواره از بهترین مهاجمان دنیا بوده، به گفته رسانه‌های اسپانیایی بارها برای برآورده رویایش که حضور در رئال مادرید بوده تلاش کرده اما همواره با پاسخ منفی سران این باشگاه مواجه شده است.  

سفیدپوشان همیشه بنزما را بهترین مهاجم ممکن برای تیم شان می‌دانستند اما احتمالا دوران کریم در برنابئو به سر آمده باشد.

به گزارش as، رئال مادرید تصمیمش را گرفته و قصد به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی را برای تقویت خط حمله‌اش دارد. زیدان هم در مذاکره با مدیران باشگاه موافقتش را با این تصمیم اعلام کرده و توافق اولیه هم با پینی زهوی، ایجنت لواندوفسکی به دست آمده است. رئال از مدت‌ها پیش و زمانی که لواندوفسکی در ترکیب دورتموند موفق به زدن 4 گل به کهکشانی‌ها شد، به جذب او علاقه مند بودند. در جریان بازی برگشت دو تیم در فصل 2012/13 بود که فلورنتینو صراحتا به لواندوفسکی گفت که آیا دوست دارد در مادرید بازی کند یا نه و مهاجم لهستانی هم گفت با ایجنتش صحبت کنند. لوا سال بعد راهی بایرن مونیخ شد.

کهکشانی‌ها هنوز تماسی با بایرن مونیخ نگرفته‌اند. باواریایی‌ها طبعا یکی از بهترین بازیکنان شان را به راحتی از دست نخواهند داد و رقمی نزدیک به 100 میلیون یورو درخواست خواهند کرد. رئال می‌تواند از 42 میلیونی که بایرن تابستان سال بعد باید برای دائمی کردن خرید هامس بپردازد، برای کاهش هزینه‌اش استفاده کند.

آ اس در این خبر ادامه داده که رئال مادرید جذب هری کین را از برنامه‌هایش کنار گذاشته است. هم به دلیل قیمت بالایی که دنیل لوی درخواست می‌کند و هم اینکه تردیدهایی پیرامون موفقیت و جا افتادن او در فوتبال اسپانیا وجود دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد