وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیتا: آلمان شانس نخست قهرمانی در جام جهانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نبی کیتا تیم ملی آلمان را شانس نخست قهرمانی در جام جهانی می داند. 

 

نبی کیتا هافبک 23 ساله و گینه ای لایپزیک در مصاحبه با Bild am Sonntag شانس تیم ملی آلمان برای قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه را بسیار بالا دانست:

از نظر من آلمان قهرمان جام جهانی 2018 خواهد شد، من این را چون در بوندسلیگا بازی می کنم نمی گویم. من فوتبال آلمان را ستایش می کنم زیرا در اینجا بسیاری بازیکنان جوان، خوب و قابل اعتماد وجود دارد. تیمو ورنر همیشه من را اذیت می کند، او همواره با من شوخی می کند و با من آلمانی صحبت می کند، او نقش معلم مخفی زبان آلمانی مرا ایفا می کند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یحیی پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 ساعت 13:32

حیف بازیکن با استعدادی مثل تو که واقعا از بازیت لذت بردم اونروز که میخوای بوندسلیگارو ترک کنی و بری لیورپول واقعا من عاشق سبک بازی نبی کیتام حیف این ستاره خوب که داره میره قدرت بدنیش فوق العاده تکنیکش ناب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد