وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واگنر: موفقیت تیمی را به گلزنی ام ترجیح می دهم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم بایرن موفقیت تیمی را به موفقیت فردی اش ترجیح می دهد.  

ساندرو واگنر که به منظور مهاجم دوم در نیم فصل جذب شد به خوبی از فرصت های بدست آمده استفاده کرده و آمار گلزنی بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است.

واگنر در آخرین دیدار بایرن برابر لایپزیک گلزنی نمود اما تیمش در نهایت 2-1 مغلوب شد.

مهاجم اسبق هافن هایم می گوید که پیروزی تیمش برایش باارزش تر از گلزنی وی می باشد:"ترجیح می دهم که من گل نزنم اما تیمم پیروز شود. باور بکنید یا نه این حس واقعی من است.من فقط با زدن گل خوشحال نمی شوم و  میخواهم برنده مسابقه هم باشم.شکست برابر لایپزیک کمی تلخ بوداما به معنای شکست کامل نیست.من کسی نیستم که فقط با گلزنی خوشحال به خانه بازگردم،من میخواهم برنده مسابقه باشیم این نتیجه کمی تلخ است اما به معنای شکست کامل نیست. قهرمانی در این هفته یا هفته ی بعد مهم نیست و کسب جام در نهایت اهمیت دارد."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد