وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر سرمربیان بایرن مونیخ و لایپزیک پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته تیم های لایپزیک و بایرن مونیخ از سری مسابقات هفته بیست و هفتم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه 2-1 به سود لایپزیک به پایان رسید. 

 

 

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ در پایان این مسابقه گفت:

از شروع خوب تیم لایپزیک به هیچ وجه تعجب نکردم. آن ها تیم خوبی دارند. آن ها پر از جاه طلبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند. این شکست در این زمان برای ما خوب بود. شکست در این مسابقه ما را در هم نخواهد شکست. برابر یک تیم خوب شکست خوردیم. لایپزیک بسیار قوی کار کرد. تهاجمی و در عین حال فشرده بازی می کرد. همه دیدند که مانند هفته های گذشته بازی نکردیم. بنابراین باید با وضوح بگویم که آن ها شایسته پیروزی بودند.

 

همچنین رالف هازن هوتل، سرمربی لایپزیکی ها در پایان این دیدار گفت:

به تیمم بابت پیروزی تبریک می گویم. امروز یک تاکتیک جدید را امتحان کردیم که قبلا در تمرینات نیز تنها یک بار انجامش داده بودیم. شروع خوبی نداشتیم. با این حال با روحیه خوبی که داشتیم در جو فوق العاده ورزشگاه توانستیم پیروز شویم.قصد داشتیم به آن ها اجازه ندهیم که ریتم بازی خود را پیدا کنند. در نهایت موفق به این کار نیز شدیم. فکر می کنم بازی ما در نیمه اول یکی از بهترین عملکرد های تیم بود و آن را تا به حال هیچ کس ندیده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد