وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لایپزیک - بایرن مونیخ؛ مردان توقف ناپذیر هاینکس به ردبول آرنا رسیدند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شاگردان یوپ با مصاف مقابل لایپزیک، به استقبال تعطیلات مسابقات ملی خواهند رفت. 

 

از چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات بوندس لیگا، تیم فوتبال لایپزیک در ورزشگاه خانگی خود، ردبول آرنا پذیرای تیم مطرح بایرن مونیخ خواهد بود.

تاریخ زمان استادیوم داور
 27 اسفند 96 / 18 مارس 2018 20:30 به وقت تهران ردبول آرنا مارکو فریتس 

  
بررسی وضعیت دو تیم

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا مشخص شد که بایرن به مصاف یک تیم اسپانیایی یعنی سویا می رود و لایپزیک نیز با مارسی فرانسوی روبرو خواهد شد.

تیم لایپزیک از 4 دیدار اخیر خود تنها 2 امتیاز به دست آورده است و آن ها در حال حاضر بازی های مهم و حساسی را در پیش روی خود می بینند. پس از یک سفر خسته کننده به روسیه، احتمال نتیجه گرفتن این تیم در مقابل بایرن مونیخ نیز بسیار کم به نظر می رسد.

بایرن مونیخ در دیدار برگشت مقابل بشیکتاش در لیگ قهرمانان اروپا به برخی از بازیکنان خود استراحت داد و از این روی برای دیدار این هفته از شرایط و آمادگی بهتری نسبت به میزبان برخوردار خواهد بود. با این وجود، احتمال استفاده از بازیکنان نیمکت نشین نیز منتفی نخواهد بود و آن ها می توانند در صورت صلاح دید مربی در مقابل لایپزیک بازی کنند. هاینکس در کنفرانس پیش از بازی اعلام کرد که هامس رودریگز روز یکشنبه در مقابل لایپزیک از ابتدا بازی خواهد کرد. تولیسو و تیاگو در این دیدار حاضر نخواهند بود، روبن هم همچنان با مشکل مصدومیت مواجه است و تنها قادر به دویدن است. پیش بینی می شود بایرن مونیخ حاکم میدان باشد و لایپزیک میزبان نیز به ضد حملات دل خوش خواهد بود.

 بایرن در فلاصله 9 هفته به پایان رقابت ها با 20 امتیاز اختلاف نسبت به تیم شالکه، در صدر جدول قرار دارد و این تیم را باید از همین حالا قهرمان بوندس لیگا نامید. لایپزیک در حال حاضر با کسب 40 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفته و برای کسب سهمیه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند.

 

نکات دیدار

⚽️ بایرن مونیخ در 13 دیدار اخیر خود در لیگ، 12 پیروزی کسب کرده است.

⚽️ بایرنی ها در 8 دیدار از 9 بازی اخیر خود در بوندس لیگا حداقل 2 گل به ثبت رسانده اند.

⚽️ باواریایی ها در 3 دیدار اخیر خود در لیگ دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

 

پیش بینی هواسکورد

بایرن مونیخ 3-1 لایپزیک

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد