وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کنفرانس مطبوعاتی هازن هوتل پیش از بازی با بایرن: حس انتقام چیزی است که به ما برتری خواهد داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی لایپزیگ پیش از دیدار مقابل بایرن به بررسی وضعیت تیم و حریف پرداخت.  

من خیلی خوشحالم. شاید دیروز من به خاطر حساسیت بازی نتوانستم این مسئله را بروز دهم اما من در مورد این صعود و پیشرفت بسیار خوشحالم، چون فصل تازه ای در تاریخ باشگاه رقم زدیم.
برای آلمان و برای شهرت ما در اروپا هر کاری می کنیم. بعد از یک بازی سخت در پنج شنبه دوباره یک بازی سطح بالا چند روز بعد آن کمی برای ما سخت است. تیم جوان است و نوسانات طبیعی است.

 به دلیل تاخیر پرواز و آزمایشات دوپینگ، خیلی دیر به آلمان بازگشتیم. ضربه ای به سر فورسبرگ خورده اما بهتر می شود. دمه کمی کبودی دارد با اما چندان بد نیست. تنها بازیکنی که دقیقا نمیدانیم به بازی خواهد رسید یا نه سابیتزر است.

در باره قرعه مارسی: " از بازی با یک تیم فرانسوی در دور گروهی لذت بردیم. مارسی یک حریف قوی و جالب است. من شاید ترجیح می دادم اول در خانه حریف بازی کنیم. ما یک فرصت عالی پیش رو داریم تا به نیمه نهایی صعود کنیم. شانس صعود در این مرحله پنجاه پنجاه است. "

" شما می خواهید به لیگ قهرمانان بروید، اما این یک وظیفه برای ما نیست. شما در مورد استرس های در طول فصل آگاه هستید اما از مشکلات رفتن به بازی بدون تمرین آگاه نیستید؛ با این حال باز هم تمام هجمه ها را به بازیکنان میکنید اما آن ها همچنان سعی می کنند بهترین عملکرد خود را داشته باشند. در مرحله های موفقیت آمیز، مخصوصا در لیگ اروپا، ما برای طرفداران خوشحال هستیم که یکی دیگر از حریفان جالب به استادیوم ما خواهند آمد و یک سفر دیگر داریم. "

" چهار آرزو برای یکشنبه عصر داریم: با خوش شانسی بازی را به اتمام برسانیم، گلی دریافت نکنیم، در مقطعی از بازی گل بزنیم و سوت پایان بازی هر چه زودتر به صدا در بیاد.
بایرن روز چهارشنبه بازی کرد و خیلی کم به تیمش فشار آورد. ما نباید به هیچ وجه یکشنبه بازی را از دست دهیم. آخرین بار بازی خیلی نزدیک بود. ما برای توقف بایرن هر کاری خواهیم کرد. هنوز هم در مورد ترکیب تصمیم نگرفته ایم و باید صبر کنیم ببینیم چه کسی آماده بازی است. "

" از لحاظ ذهنی، در برابر بایرن نسبت به انتهای جدول شرایط بهتری داریم. خشم و روحیه انتقام چیز دیگری است که ما داریم. ما باید مطمئن شویم که ما به خوبی ریکاوری می کنیم. شاید ترکیبی متفاوت نسبت به بازی های قبل ببینید. "

" تا ده دقیقه پیش هنوز درباره بایرن فکر نکرده بودم، زیرا هنوز مغزم درگیر بازی در سن پترزبورگ و قرعه کشی بود. بعد از آن به آرامی متوجه شدم که باید شروع به آماده شدن برای بازی با بایرن شویم. "

" کیتا به عنوان یک نماد برای رتبه بندی در حال حاض است. اگر عملکرد او را با آنچه در این فصل است با سال گذشته اندازه گیری کنید، او بالاترین سطح را ندارد، اما همیشه تشنه رسیدن به دروازه است و برای تیم همه کار می کند. من خیلی خوشحالم که در حال حاضر میتوانم با او کار کنم. "

" آگوستین از لحاظ تاکتیکی چیز های بسیار زیادی آموخته است. با توپ بسیار خطرناک است، وقتی توپ را از دست می دهد بسیار به خوبی فشار می آورد و استارت های خطرناکی دارد. او بیشتر و بیشتر از آن چه که از او انتظار داشتیم عمل کرده است‌ دیگر ورودی های تابستان هم خوب عمل کرده اند؛ به عنوان مثال کوناته؛ مسئولیت کوناته در بازی برابر زنیت بسیار ارزشمند بود و او به خوبی از پس آن بر آمد. "

" در بایرن هیچ نقطه ضعفی وجود ندارد. از زمانی که هاینکس برگشت، آنها متحد تر شدند. کادر بسیار بزرگی دارند. هیچ تصادفی نیست که آنها فقط رو به جلو حرکت می کنند. فقط می خواهم برای مدت 90 دقیقه در ردبول آرنا ثابت کنم که ما چه تیمی هستیم. در ضمن تیم من خیلی بد نیست و ما در خانه از ابتدا چیزی را از دست نداده ایم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد