وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بشیکتاش 1 - 3 بایرن مونیخ؛ صعود مقتدرانه باواریاییها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ موفق شد در ترکیه با نتیجه 1-3 بشیکتاش را مغلوب کند. 

 

علیرغم برتری 0-5 در دور رفت، بایرن در خانه بشیکتاش نیز نمایش بسیار خوبی داشت و با پیروزی 1-3 راهی مرحله بعد شد. اولین فرصت در دقیقه 10 برای بایرن ایجاد شد اما ضربه مولر روی ارسال تیاگو با اختلاف کمی به بیرون رفت. 

اما در دقیقه 18 بایرن به گل رسید. ارسال مولر در مقابل دروازه به تیاگو رسید تا این بازیکن با ضربه ای دقیق زننده گل اول بایرن لقب گیرد. 

در ادامه باز هم حملات بایرن شدت یافت و در دقیقه 34 لواندوفسکی می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما ضربه او تبدیل به کرنر شد. در لحظات پایانی نیمه اول کوارشما فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او راهی بیرون شد تا نیمه اول با برتری 0-1 بایرن به پایان برسد. 

نیمه دوم هم با برتری بایرن آغاز شد و در دقیقه 46، ارسال تیاگو بعد از برخورد با گونول مدافع بشیکتاش وارد دروازه شد تا برتری بایرن دو برابر شود. 

دقایقی بعد خامس، ستاره کلمبیایی بایرن در آستانه زدن گل سوم بود اما ضربه او توسط سنگربان بشیکتاش مهار شد. 

اما در دقیقه 60 بشیکتاش به گل اول رسید. اشتباه بزرگ آلابا باعث شد واگنر لاو در محوطه صاحب موقعیت شده و علیرغم عدم تعادل، موفق شد دروازه اولرایش را باز کند. 

در ادامه باز هم جریان بازی آرام شد و مهم ترین موقعیت ضربه خامس در دقیقه 75 بود که از بالای دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 80 و با ارسال آلابا از سمت چپ، واگنر موفق شد گل سوم بایرن را نیز به ثمر برساند. 

در ادامه اتفاق دیگری رخ نداد تا بایرن با نتیجه 1-3 در ترکیه از سد بشیکتاش عبور کند.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
amin چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 22:50

بچه ها این ساندرو واگنر به نظرم خیلی بهتر و با تعصب تر از لوا بازی میکنه. این همونیه که سال 2009 تو قهرمانی زیر 23 ساله های اروپا تو فینال 2 تا به انگلیس زد. یکی اوزیل و یکی هم کاسترو زدند. دروازه بان اون تیمم نویر بود و هوملس و اشملزر و دژاگه هم بودن.
خیلی انگیزش زیاده. لوا خیلی شل و از روی شکم سیری بازی میکنه. به نظرم باید با 150 میلیون بفروشنش بره

FC BAY چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 23:02

دوست عزیز واگنر یه مهاجم کامل نیست و بعضی اوقات در حد یه ذخیره ی خوب هم جوابگو نیست و اگر توماس مولر به دوران خوب خودش برنگشته بود ما واقعا برای گلزنی دچار مشکل میشدیم ولی از نقشی که الان ساندرو تو تیم داره راضی ام ولی به خاطر شرایط سنی و سبک بازی که داره نمیتونه مهاجمی باشه که بایرن بخواد روش حساب کنه.
اگر دقت کرده باشی ساندرو مثله لوا نمیتونه حمل توپ کنه و مهاجم مقابلش رو کنار بزنه

فوتبال آلمانی پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 01:08 http://bayern.blogsky.com

هاینکس بزرگ ، به تو همیشه مدیون خواهیم بود... تو دوباره قدرت بایرن رو به اروپا نشون دادی و من مطمئنم همه ۷ تیم دیگه اروپا در قرعه کشی جمعه ،آرزو دارن که "آخرین قرعه شون" ،تو و تیم ترسناکت باشن.

persianmanshaft پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 07:28 http://bayern.blogsky.com

فقط هاینکس،عشقی ..... دقیقه 46 روی ارسال رافینیا بود نه تیاگو

مهدی پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 17:05

من واقعا تعجب میکنم بعضی از دوستان لوا رو با واگنر مقایسه میکنن و حتی بعضی ها میگویند واگنر بهتر است. لواندوسکی بازیکن کلاس جهانیه، همیشه امده است، مصدوم نمیشه و در بازی های بزرگ عالی کار میکنه .الان هم اگه بهترین مهاجم جهان نباشه قطعا جز 3 تا مهاجم برتر جهان است.

amin جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 01:17

همین بهترین مهاجم جهان که میگین مسئول اصلی باخت 3 بر صفر جلو بارسا بود با اون تک به تکایی که از دست میداد. مهاجم خوب اولیچ بود و مانزوکیچ که از هیچ و بدون حاشیه گل میساختن نه این آقا که از هر 4 فرصت یکی را گل میکنه

مهدی جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 12:57

بعضی از دوستان هم یادم میاد میگفتن کروس بره طوری نمیشه ولی وقتی رفت قدرشو دونستند لواندوسکی هم وقتی بره قدرشو میدونید.ممنون که نظرمو توجه کردی اقای amin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد