وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: در صورت لزوم روبن همراه تیم به ترکیه سفر می کرد؛ ریبری در هفته آینده دوباره ارزش خود را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ برای دیدار با بشیکتاش به استانبول سفر کرده است.  

روز چهارشنبه از دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان بشیکتاش میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. بازی رفت با نتیجه 5-0 به نفع بایرن مونیخ خاتمه یافت و تیم هاینکس برای صعود به جمع 8 تیم نهایی رقابت ها کار سختی در پیش نخواهد داشت.

یوپ هاینکس در کنفرانس خبری قبل از این بازی گفت:

“ما در تمامی بازی ها با تمام توان شرکت می کنیم و سخت کار خواهیم کرد. بنا به تجربه ام نیازهای لیگ قهرمانان را می دانم. نتیجه بازی رفت باعث رقم خوردن فاصله ای زیاد شد ولی همیشه انجام کامل کار باعث خشنودی و رضایت بیشتر است. 
 

فرانک ریبری:

“او همان بازیکن چند سال قبل است. عملکردش مقابل هامبورگ درخشان بود. او بازیکن بسیار مهمی برای من است و در هفته ای پیش رو فرانک این را ثابت خواهد کرد.
 

بشیکتاش:

“ما با حریفی واقعا سطح بالا بازی خواهیم کرد. آن ها هوادارنی دارند که با تشویق و تهییج باعث جلو رفتن تیم می شوند. این چیزی است که باعث می شود این بازی بسیار ویژه باشد. بدون تماشاگر این بازی بی حس خواهد بود.
 

ترکیب:

“هامس و تیاگو هر دو جز گزینه ها برای ترکیب فردا هستند. روبن شاید در صورت نیاز می توانست بازی کند اما من خیلی محتاط هستم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم او در مونیخ بماند؛ مشکل او جزئی است. من به تمامی بازیکنان تیمم باور دارم و هیچ ترکیب ثابت و شماره یکی برای من وجود ندارد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد