وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دکتر مولر، پزشک بایرن مونیخ: گواردیولا اعتماد به نفس پایینی دارد؛ یک بار کنترلم را از دست دادم و با مشت روی میز او زدم!

بررسی بخش جنجالی کتاب دکتر مولر ولفارت. 

 

در فصل دوم حضور پپ گواردیولا در بایرن مونیخ، این مربی در اقدامی جنجالی دکتر مولر وولفارت را اخراج کرد. البته به گفته بسیار دکتر مولر خودش استعفا داده است.

به گزارش اشپورت آینس، حالا دکتر مولر با آمدن هاینکس به تیم برگشته است. او کتابی را در مورد زندگی اش به اسم "زندگی من، پزشکی من" به چاپ رسانده است. در بخشی جالب از این کتاب، دکتر مولر از اتفاقات سال 2015 پرده برداری کرده است و در مورد آن تیتر زده " احساس کردم به شخصیت من آسیب وارد شد". گواردیولا در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا و پس از شکست 3-1 برابر پورتو که چند بازیکن مهم تیم به دلیل مصدومیت در دسترس نبودند، دکتر مولر را تا حد زیادی مقصر دانست. او معتقد بود که عامل اصلی عدم آمادگی شرایط جسمانی بازیکنان، دکتر مولر و کادرش هستند.

دکتر مولر می گوید:

“فکر می کنم پپ گواردیولا شخصی با اعتماد به نفس ضعیف است که همه چیز را در قدرت خودش خلاصه می کند تا دیگران را از واقعیت، گمراه کند. به نظر می رسد او با یک ترس همیشگی همراه است. از شکست نه بلکه بیشتر از از این می ترسد که قدرت و سلطه اش را از دست بدهد.
 

 البته در بایرن مونیخ این گفته های دکتر مولر با واکنش جالبی همراه نشده است. برای نمونه، کارل هاینتس رومنیگه، نائب رئیس باشگاه در مصاحبه ای قبل از رفتن تیمش به استانبول برای دیدار برابر بشیکتاش در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در واکنش به این صحبت ها گفته است:

“چنین صحبت هایی نه تنها غیرعادی بلکه غیرضروری هم بوده است!
 

در بخشی دیگر دکتر مولر اذعان داشته:

“گواردیولا همه چیز را عوض کرد. در واقع همه چیز را به عقب برگرداند. هر بار بیشتر و بیشتر معلوم شد که او به من و تیمم اعتماد ندارد.
 

گواردیولا در آن زمان گفته بود که برنامه آماده سازی بازیکنان را به طور کلی باز سازی کرده است و این برنامه از نظر پزشکی به خوبی ثابت شده است. مولر ولفارت در ادامه اظهاراتش سرمربی فعلی منچستر سیتی را به دلیل مصدومیت آسیب دیدگی های عضلانی طی سه فصل حضور در بایرن مونیخ، سرزنش می کند.

دکتر مولر در انتقاد به سبک تمرینات این مربی اسپانیایی نیز می گوید:

“او همه چیز را بهتر می دانست مثلا طی پنج دقیقه بازیکنان باید سریعا گرم می شدند اما این کافی نبود. با این حال این کار نمی توانست به خوبی پیش برود.
 

 دکتر مولر با مربیانی مانند هاینکس، فن خال و ادو لاتک کار کرده است. اما به اعتقاد او، کار با گواردیولا متفاوت تر بوده است و مربیان دیگر به او اعتماد کامل داشتند.

درگیری بین مولر ولفارت و پپ گواردیولا؛

دکتر مولر در این باره نوشته:

“مشکلات با گواردیولا همیشه وجود دارند. من به سادگی نمی توانستم به راه و شیوه کار گواردیولا برسم. او حتی به گزارش ها و خبر های من درباره بازیکنان، توجه نمی کرد. هر زمانی که می خواستم با او صحبت کنم بلافاصله رویش را برمی گرداند و از بحث دور می شد.
 

جر و بحثی بین این دو در مراسم صبحانه بزرگ باواریا، اتفاق افتاد در حالی که هنوز غذا تمام نشده بود! دکتر مولر درباره آن می نویسد " آن یک بحث بزرگ و یک رسوایی بزرگ بود"

دکتر مولر می گوید:

“من کنترلم را از دست دادم و بر سر گوردیولا فریاد کشیدم و با مشت روی میزش زدم. طوری به میز کوبیدم که لیوان ها و ظرف های روی میزش لرزیدند. برای اولین بار این طور فریاد زدم. من نمی توانستم درک کنم، یک مربی روی چه حسابی به من و به تجربه ام که سال ها در بایرن مونیخ کار کردم، گوش نمی دهد.
 

درگیری اصلی این دو بعد از بازی برابر پورتو رخ داد که دکتر مولر آن را "روز سرنوشت ساز" خوانده است. پس آن حادثه دکتر مولر بعد از 38 سال کار در باشگاه، ستعفا داد و حالا با بازگشت هاینکس او برگشته است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
اکبرماتئوس چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 01:26

پپ اشتباه بزرگی مرتکب شد که بهترین پزشک فوتبالی دنیا را از تیم دور کرد.البته تاوان این اشتباه را هم پرداخت؛ ناکامی در قهرمانی اروپا.
امیدوارم که امسال محقق گردد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد