وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل سایت گل با آرین روبن

مصاحبه ای جالب با آرین روبن! 

 

سال قبل و با خداحافظی فیلیپ لام از فوتبال بسیاری نگران جای خالی کاپیتان بایرن مونیخ بودند. یاشوا کیمیش جای او را در این فصل تا حد زیادی پر کرده است. آرین روبن هنگامی که لام خداحافظی کرد، گفته بود که پای راست خود را از دست داده است. با این حال او امسال در کنار کیمیش هم موفق عمل کرده است. روبن، مصاحبه جالبی را در این باره بعد از بازی برابر هامبورگ با سایت گل، انجام داده است. مصاحبه روبن با خبرنگار گل را در ادامه با هم خواهیم خواند.

 

آرین، باز هم یک پیروزی شیرین برابر هامبورگ؛ چه احساسی داری؟

“بازی را بسیار خوب شروع کردیم. این موضوع همیشه کلیدی است. دقیقا همان چیزی است که ما هر روز با بازیکنان و مربی درباره اش حرف می زنیم. فرقی ندارد اختلاف 20 یا 10 امتیاز است. باید بازی های خود را انجام دهیم و فقط به لیگ قهرمانان اروپا، فکر نکنیم. باید در لیگ نشان دهیم که در فرم خوبی قرار داریم.
 

چنین چیزی کمک می کند که شما در این دو بازی مانده به الکلاسیکر برگشت، قهرمانی خود را قطعی کنید؟

“در این مورد صحبت کرده ایم. معلوم است که قهرمان آلمان می شویم. فکر می کنم این موضوع را همین الان هم می توانیم بگوییم. با این حال به پیروزی در دیدار های آینده احتیاج داریم. ما نباید و نمی توانیم اجازه دهیم که حریفان برابر ما پیروز شوند. می توانید فکر کنید که بایرن مونیخ مانند این بازی (برابر هامبورگ) کار خواهد کرد. نشان دادیم که با انگیزه هستیم. بازی را با شدتی زیاد شروع کردیم و بسیار زود 3-0 جلو افتادیم.
 

بعد از گل سوم کمی آرام شدید.

“بعد از گل سوم افت نکردیم و ول کن ماجرا نبودیم. با این حال به مدت ده دقیقه نمی توانستیم این گونه ادامه دهیم و تمرکز خود را از دست دادیم. چنین چیزی عادی است. ما ربات نیستیم. مربی در وقت استراحت در این باره صحبت هایی انجام داد.
 

آیا از سقوط احتمالی هامبورگ، ناراحت هستید؟

“این حرف یعنی چی؟ فکر می کنم خود هامبورگی ها هم نمی خواستند ما رحم کنیم (همه می خواستند یک بازی درست را انجام دهیم). این واقعیت است. هامبورگ در وضعیت خوبی قرار ندارد. با این حال ما نمی توانستیم برابر آن ها رحمی داشته باشیم. می خواستیم بازی خود را انجام دهیم، گل بزنیم و از آن لذت ببریم. شکست 6-0 برای باشگاه بزرگی مانند هامبورگ، تلخ است.
 

هاینکس به تازگی ترکیب را زیاد عوض می کند؛ آیا ترکیب بازی برابر هامبورگ، ترکیب اصلی تیم در بازی های بزرگ خواهد بود؟

“اگر می خواهیم موفق باشیم به همه بازیکنان احتیاج داریم. با این حال مربی در نهایت تصمیم می گیرد. فکر می کنم که او از تمام بازیکنان تیم، استفاده می کند.
 

چهار شنبه این هفته قرار است به مصاف بشیکتاش بروید. این در حالی است که بازی رفت را 5-0 برده اید. چگونه به این بازی نگاه می کنید؟

“این موضوع مانند شرایط ما در بوندس لیگا است. باید به گونه ای در میدان حاضر شویم که انگار بازی 0-0 است. البته می دانیم که نتیجه 5-0 کار ما را راحت کرده است. با این حال هر اتفاقی در فوتبال ممکن است، رخ دهد. به همین دلیل باید تمرکز کافی داشته باشیم.
 

نظرتان درباره جو استادیم استانبول چیست؟

“فکر می کنم چنین چیزی خاص است. باید از آن لذت ببریم اما در عین حال نباید اجازه دهیم که جو ورزشگاه روی ما تاثیر بگذارد.
 

فکر می کنید، باید در شرایطی که فشار ها روی شما زیاد است، خود را به چالش بکشید؟

“ما باید همیشه تلاش کنیم که یک بازی عالی را ارائه دهیم. باید دقیقا این کار را انجام دهیم. اما مجبور نیستیم که به خودمان فشار بیاوریم. هامبورگی ها در وضعیت خوبی قرار ندارند و این موضوع در بازی برابر آن ها کار ما را راحت کرد اما هر هفته خبری از این موضوع و چنین بازی هایی نیست!
 

قرارداد کیمیش تا سال 2023 تمدید شد.

“شما فقط می توانید با دیدی مثبت به این موضوع نگاه کنید. او یک استعداد جوان است که به خوبی پیشرفت کرده است. علاوه بر این او پسر آرامی و باهوشی است و کار خود را خوب انجام می دهد. بسیار خوب!
 

شما یک بار گفته بودید که لام زوج پایدار و با وفای شما است. آیا کیمیش مانند زوج جوان و جدیدتان می ماند؟

“بله مطمئن باشید. البته بیشتر رابطه مان پدر و پسری است. من باید به او چیزهایی را یاد بدهم (با خنده).
 

کیمیش می تواند جای لام را پر کند؟

“البته او این کار را بسیار خوب انجام داده است اما شما نمی توانید او را با لام مقایسه کنید. لام یک افسانه بود! فکر می کنم کیمیش فعلا در حال پیشرفت است. فکر می کنم نمی توانم تا سال 2023 جواب این سوال را بدهم.
 

شما یک بار گفتید که لام پای راست شما است. کیمیش هم مانند اوست؟

“بله. این چیزی است که شما در بازی برابر هامبورگ دوباره دیدید. روی گل دوم لواندوفسکی من سعی کرد که توپ را روی پایم جفت و جور کنم و کیمیش و من با همکاری یک دیگر موفق شدیم به گلزنی او کمک کنیم. با همکاری گاهی اوقات فوتبال آسان تر می شود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد