وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلابا: در بایرن مونیخ راحتم اما می توانم چالش جدیدی را تصور کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلابا، ترک بایرن مونیخ در آینده را رد نکرده است.  

داوید آلابا سال هاست که به عنوان مدافع کناری در بایرن مونیخ بازی می کند اما او بار ها اعلام کرده که بیشتر دوست دارد یک خط جلو تر بازی کند. آلابا در مصاحبه ای با ضمن تایید این موضوع که با توجه به ترافیک در خط میانی بایرن مونیخ، نمی تواند فعلا به این پست منتقل شود، گفت:

“بله، اما شاید در این پست، در بین بهتر ها باشم.
 

او درباره عدم آمادگی 100% در فصل جاری گفت:

“دلایل زیادی وجود دارند. مثلا مصدومیتی که سال گذشته از ناحیه پا داشتم و متاسفانه دچار پارگی لگامنت شدم. بعد از آن بسیار با عجله به میادین بازگشتم که شاید بازی کردن در آن زمان، بسیار زود بود.
 

آلابا در مورد شایعات پیرامون انتقالش به تیم های دیگر نیز گفت:

“هنوز هم این جا احساس راحتی می کنم. با این حال می توانم رفتن به مسیر یا تجربه کردن چالشی جدید را تصور کنم اما این موضوع را به زمان خودش واگذار کرده ام. می خواهم مسئولیت پذیر باشم و تجربیاتم را به کار گیرم. اهدافی دارم که می خواهم در این فصل به آن ها برسم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد