وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرایبورگ 0 - 4 بایرن مونیخ؛ در یکقدمی فتح جام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ موفق شد با 4 گل فرایبورگ را مغلوب کند. 

 

شاگردان هاینکس نمایشی مقتدرانه برابر فرایبورگ داشتند و با 4 گل برتری، یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در بوندسلیگا نزدیک شدند. 

اولین موقعیت در دقیقه 14 برای هولر ایجاد شد اما این بازیکن در موقعیتی تک به تک برابر اولرایش ناکام ماند. در دقیقه 22 تیاگو با ضربه ای محکم دروازه فرایبورگ را تهدید کرد اما شولوف عکس العمل خوبی نشان داد. 

در دقیقه 25 و روی ارسال بازیکنان بایرن، ضربه توماس مولر در دهانه دروازه به شولوف گلر فرایبورگ برخورد کرد و وارد دروازه شد.

3 دقیقه بعد بایرن به گل دوم هم دست یافت. تولیسو موفق شد با ضربه ای دیدنی و غیرقابل مهار از پشت محوطه گلزنی کرده و اختلاف را 2 برابر کند. 

دقایقی بعد باز هم تولیسو با ضربه ای زیبا دروازه فرایبورگ را تهدید کرد اما شوت او به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری 0-2 بایرن پایان یابد. 

45 دقیقه دوم هم با برتری تیم هاینکس همراه بود و در دقیقه 54 بایرن به گل سوم هم دست یافت. حرکت دیدنی و ارسال مولر در دهانه دروازه به واگنر رسید تا او کار آسانی برای زدن گل سوم داشته باشد. در دقیقه 63 و روی ارسال مولر، برنات می توانست با ضربه سر گلزنی کند اما این اتفاق رخ نداد. 

حملات باواریایی ها ادامه یافت و این تیم در دقیقه 68 به گل چهارم رسید.  روی ارسال کیمیچ، مولر موفق شد با ضربه ای دیدنی از گوشه گل چهارم را نیز وارد دروازه حریف کند. 

در ادامه جریان بازی آرام شد و نه بایرن برای زدن گل های بیشتری تلاش کرد و نه فرایبورگ توان جبران داشت تا نهایتا بایرن 0-4 حریف را مغلوب کند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
jahan دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 08:26

4 تا گل زدند حواستون کجاست!!!!!!!

سام دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 21:18

سلام و خسته نباشید. ترکیب تیم ها رو هم مینوشتین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد