وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روایت جالب یوپ هاینکس از زمانی که پیشنهاد هدایت بارسلونا را رد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس می‌گوید در سال 1996 پیشنهاد هدایت بارسلونا را رد کرده است.  

هاینکس یکی از بهترین مربیان تاریخ بایرن مونیخ و تاریخ فوتبال است. کسی که چند قهرمانی اروپا در کارنامه دارد و صاحب یکی از بهترین تیم‌هایی بود که موفق به کسب سه گانه می‌شود. هاینکس که محبوبیت فوق العاده بالایی در میان هواداران رئال مادرید و بایرن مونیخ دارد، اخیرا در گفتگو با اشپیگل فاش کرد که پیشنهاد هدایت بارسا را رد کرده است.

به گزارش mundodeportivo، این اتفاق در سال 1996 رخ داد؛ زمانی که هاینکس هدایت تنریف را بر عهده داشت:

“یکی از مدیران بارسلونا، خاویر آگیلار زمانی که من در جزایر قناری بودم، پیشنهاد بارسلونا را به من ارائه داد. اما آن را رد کردم. او که باورش نمی‌شد به من گفت: اما تو می دانی که ما بارسا هستیم؟ به او گفتم: البته که می‌دانم شما چه کسی هستی اما این شما هستی که نمی دانی با چه کسی صحبت می‌کنی. من قراردادم را زیر پا نمی‌گذارم.
 

گفتنی است هاینکس به مدت دو فصل در تنریف بود و پیشنهاد بارسا در تابستان 1996 یعنی بین فصل اول و دوم به هاینکس رسید که رد شد. یوپ سال بعد هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
مانو روبری یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 19:45

اسطوره
چه غروری
بله ما میدونیم بارسا چه تیم بزرگیه ولی بارسایی ها هیچوقت نفهمیدند که هاینکس چقدر از اونها بزرگ تره

گرشاسب سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 15:01

یه آلمانی اصیل با غرور آریایی
یه رهبر بزرگ با روحیه شکست ناپذیر
یه ناجی وفادار با تجربه بی نظیر
یه ناخدای دلیر با قدرت هدایت کشتی در طوفان
یه پدر دلسوز با عشق فراوان نسبت به فرزندان
به افتخار قهرمان همیشگی باواریا
یوپ هاینکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد