وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: اگر بازیکن بایرن مونیخ می بودم به جدایی فکر نمی کردم؛ ریبری و هامس دوشنبه به تمرینات اضافه می شوند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگزلی کومان به دلیل مصدومیت مدت زیادی از میادین به دور خواهد بود و اکنون یوپ هاینکس خبر از غیبت فرانک ریبری در بازی هفته بیست و پنجم بوندسلیگا می دهد.  

روز یکشنبه و در آخرین بازی هفته، فرایبورگ میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. یوپ هاینکس عصر جمعه در کنفرانس خبری قبل از این دیدار شرکت کرد و به سوالات مختلف پاسخ داد.

وضعیت بازیکنان:

“فرانک ریبری بازی روز یکشنبه را به دلیل ابتلا به آنفولانزا از دست می دهد. شاید او دوشنبه به تمرینات بازگردد. داوید آلابا دوباره با وضعیت نرمال در تمرینات شرکت کرد و می تواند مقابل فرایبورگ بازی کند.
 

“مصدومیت کینگزلی کومان یک زیان بزرگ برای ما بود، او پیشرفت بسیار خوبی داشت و من از میزان مصدومیت او شوکه شدم چون انتظارم این چنین نبود.
 

شایعات پیرامون روبرت لواندوفسکی:

“اگر من بازیکن بایرن مونیخ می بودم دیگر به هیچ باشگاه دیگری فکر نمی کردم و سپس به بالاترین درجات ممکن می رسیدم. لواندوفسکی در این شرایط باید باهوش باشد و فقط روی بایرن مونیخ تمرکز کند. لوی یکی از بهترین بازیکنان جهان است و من نمی دانم این اخبار فقط شایعه هستند یا نه.
 

وضعیت هامس:

“هامس چند روز گذشته را در باشگاه بدنسازی سپری کرده و طرح و برنامه این است که او روز دوشنبه برای شرکت در تمرینات به چمن برگردد.
 

تیاگو:

“او قبل از مصدومیت یکی از بازیکنان ثابت ما بود. در چند هفته آینده دوست دارم دوباره او را در فرم قبلی ببینم، اما می خواهم این پروسه آهسته پیش برود، همانند چیزی که برای فرانک اجرا شد.
 

ترکیب تیم:

“با توجه به غیبت ریبری و کومان تصمیم گیری درباره بازیکنی که در سمت چپ هافبک بازی کند نهایی نشده است. تیاگو قبلا سابقه بازی در این پست را داشته و خوان برنات هم گزینه ای دیگر است.
 

بحث و جدل لواندوفسکی و هوملس در تمرینات:

“این اتفاق برای چند روز قبل بوده و دیگر نباید درباره آن حرفی زده شود. به نظرم این اتفاقات بهتر از زمانی است که بازیکنان در زمین سست و بی تحرکند. شاید ما در ادامه تمرینات را پشت درهای بسته برگزار کنیم.
 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بایرن شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 13:01

ایولا عشق چقدر عالی جواب میده صاف و ساده ،دمت گرم، لوا ببین هاینکس(عشققققققق)بهت میگه بایرن بهترینه پس دیگه تمام، من همیشه کامتام در مورد عششششقققققه ،به بازیکنا زیاد کاری ندارم چون عشقققق یک مرد باوفا و دوست داشتنیه البته سوءتفاهم نشه بازیکنا عزیزن اما هرکسی هاینکس(عشققق) نمیشه،هر کی میخواد عین عشقققق باشه باید مثل اون بشه تا در قلب جای بگیره،مثل کلوزه ،مولر ، شواینی، بکن باوئر ،ماتیوس، هوینس ،رومنیگه ، البته کلینزمان با تخفیف ویژه، و خیلیای دیگه حالا اسم نبرم دوستان اعتراض کنن ،راستی نویر یادم رفت حبیبی نویر فدات ،بهرحال بایرن عشقه و هاینکس هم عشقققققققه تمام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد