وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خالد بولحروز: روبن فوق العاده است و باید در بایرن مونیخ بماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خالد بولحروز به ستایش از آرین روین پرداخت و از هم تیمی سابقش خواست که همچنان به کارش در بایرن مونیخ ادامه دهد.  

آرین روبن که از سال 2009 در بایرن مونیخ حضور دارد، قراردادش در پایان فصل جاری خاتمه می یابد و آینده این بازیکن 34 ساله در بایرن مونیخ در هاله ای از ابهام قرار دارد. خالد بولحروز مدافع سابق چلسی و تیم ملی هلند در مصاحبه با وب سایت بین المللی گل گفت:

“من فکر نمی کنم هنوز زمان مناسبی برای بازگشت روبن به فوتبال هلند باشد. او در نهایت می تواند به عقب برگردد، اما همه چیز به خانواده اش بستگی دارد. او سالیان زیادی را در بالاترین سطح بازی کرده است. در انگلیس و در اسپانیا در بالاترین سطح بازی کرد و در آلمان همچنان در بالاترین سطح قرار دارد. روزی می آید که بندنتان نمی تواند ادامه دهد و خسته می شوید. حتی اگر بخواهید ادامه دهید، بدنتان با شما صحبت می کند و می گوید: "اوکی من نمی توانم چیزی را کنترل کنم."
 

وی افزود:

“اگر روبن قادر به ادامه دادن است به وی توصیه می کنم در بایرن مونیخ بماند. آن ها یکی از بزرگترین باشگاه های جهان هستند و روبن نیز اعتبار خوبی در آلمان داشته است. او سالیان مدید است که در اینجاست، چرا ادامه ندهد؟ من فکر می کنم که او آنجا را همچون خانه خود می داند، پس چرا باشگاهی را که در آن احساس راحتی می کند، باید عوض کند؟ او از منظر فیزیکی همچنان قوی و آماده است، بنابراین نمی توانم متوجه شوم چرا برای چند سال دیگر نباید ادامه دهد؟ او فوق العاده است و یکی از بهترین بازیکنانی است که در کنارش بازی کرده ام.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد