وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سانیول: بوردو قصد فروش مالکوم را دارد؛ او کاملا مناسب بایرن مونیخ است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ویلی سانیول، مالکوم را خریدی مناسب برای بایرن مونیخ می داند.  

مالکوم وینگر 20 ساله برزیلی تبدیل به یکی از جدی ترین گزینه های بایرن مونیخ برای فصل آینده شده است. مالکوم که دومین فصل حضورش در بوردو را سپری می کند در ژانویه در آستانه پیوستن به آرسنال قرار داشت اما این انتقال در نهایت صورت نپذیرفت. ویلی سانیول که در ابتدای فصل جاری به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در بایرن مونیخ شروع به فعالیت کرد و سابقه کار کردن با مالکوم را دارد، در مصاحبه با اشپورت بیلد درباره این بازیکن 20 ساله برزیلی گفت:

“بوردو می خواهد مالکوم را بفروشد چون به پول آن نیاز دارد. او بیش از هر بازیکن دیگری شبیه ریبری و روبن است. او نه تنها سریع است بلکه تکنیکی فوق العاده دارد. مالکوم کاملا مناسب بایرن مونیخ خواهد بود.
 

“مالکوم را من کشف کردم و ژانویه 2016 او را از لیگ برزیل به بوردو آوردم. در فرانسه کمی تحت فشار قرار گرفتم چون برای بازیکنی 18 ساله 5 میلیون یورو هزینه کرده بودم. امروز اگر به قضیه نگاه کنیم یک معامله واقعی به نظر می رسد. رشد مالکوم هنوز کامل نشده است.
 

سانیول زمانی که سرمربی بوردو بود این بازیکن جوان را به خدمت گرفت. بنا به ادعای بیلد، مذاکرات مسئولان بایرن مونیخ برای جذب مالکوم وارد فاز جدی شده و دیتر هونس به عنوان نماینده بایرن مونیخ با مدیر برنامه های این بازیکن جوان دیدارهایی داشته است. مسئولان بایرن مونیخ می خواهند قبل از پایان فصل جاری انتقال مالکوم را نهایی کنند.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
عبدی مونیخ جوانرود چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 20:18

الان اینقدر سر یک میلیون یورومنمن میکنن که سرازجزیره درمیاره‌‌.
چون این باراولشون نیس

محمد یحیی پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 ساعت 11:53

با اومدن سرژ گنبری در فصل بعد و خرید مالکوم و خرید یه مهاجم خوب به جای لوا که قطعا بایرن را ترک خواهد کرد بایرن تیمی نسبتا جوان خواهد شد به نظر من هری کین یا دله علی بهترین گزینه برای جایگزینی لواندوفسکی خواهند بود

hamid جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 11:27

دله آلی به جای لوا؟؟؟؟؟
آلی رو میشه ب جای تیاگو ب خدمت گرفت که حیفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد