وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویلاس بواس: رناتو سانچز باید خود را به بایرن مونیخ ثابت کند؛ مولر، نماد یک بازیکن آلمانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ویلاس بواس متقد است، رناتو سانچز وضعیت دشواری دارد.  

سرمربی پرتغالی به صحبت درباره وضعیت هم وطنش پرداخته است.

به گزارش اشپورت آینس، رناتو سانچز پس از نمایش های ضعیف در فصل گذشته به طور قرضی به سوانزی پیوست. این بازیکن در فصل جاری هم نتوانسته انتظارات را براورده کند. ویلاس بواس، سرمربی معروف پرتفالی در این باره صحبت کرده است.

او گفت:

“رناتو در بایرن مونیخ مشکلاتی داشت، مثلا او نتوانست ورود به محیط جدید را درک کند. او باید کم کم خودش را ثابت کند. رناتو، بازیکن با کیفیتی است. او در بنفیکا به مراتب کار راحت تری در پیش داشت و به این شکل تحت فشار نبود. چنین فشار هایی برای او دشوار هستند. او نتوانسته انتظارات را براورده کند. با این حال شما در چنین شرایطی، باید خود را در لیگ های بزرگ ثابت کنید.
 

انتقال قرضی به سوانزی:

“فکر می کنم وقتی او خودش را ثابت کند به بایرن مونیخ بر می گردد. امیدوارم فرصت این کار را به دست بیاورد.
 

بازگشت به بوندس لیگا:

“باید دید در اینده وضعیت چگونه خواهد بود. من تلاش کردم که زبان آلمانی را یاد بگیرم. با این حال هنوز دشوار است! احتمال این اتفاق وجود دارد. مشکلی در کیفیت بوندس لیگا نمی بینم. این لیگ بازیکنان بسیار خوبی دارد.
 

مولر:

“من یکی از هواداران او هستم. مولر برای من، نماد یک بازیکن آلمانی است. او دقیق بازی می کند و راحت گلزنی می کند. توماس مولر توانایی این را دارد که به خوبی از موقعیت هایش استفاده کند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد