وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: بازی در برابر موراتا واقعا کار دشواری است؛ او اندامی قوی و سرعتی بالا دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیمیش به اظهارنظر در مورد بهترین بازیکنانی پرداخته که در برابرشان بازی کرده است.  

دفاع راست 23ساله و بااستعداد بایرن مونیخ معتقد است موراتا یکی از بهترین بازیکنان هم نسل اوست.

به گزارش Goal، موراتا این روزها دوران پرانتقادی در چلسی سپری می کند و کونته در پنجره زمستانی، برای تقویت خط حمله اش مجبور به ترانسفر ژیرو از آرسنال شد. اما کیمیش می گوید زمانی که موراتا بازیکن یوونتوس بود او چالش سختی برای مهار این مهاجم اسپانیایی داشته است.

“واقعا بازی در برابر او مشکل بود چون اندامی قدرتمند دارد و بسیار سریع است. درضمن موراتا تکنیک خوبی هم دارد. بازی در برابر او اصلا آسان نبود.
 
 

وی در ادامه افزود:

“از بازیکنان هم نسل من، ستاره های زیادی در دنیای فوتبال مشغول به بازی هستند. نیمار زیاد مسن نیست ولی از من بزرگتر است. پوگبا هم دو سال از من بزرگتر است. فکر می کنم دیبالا هم یک سال بزرگتر از من باشد. از نظر من در بین بازیکنان هم نسلم، کینگزلی کومان بازیکن فوق العاده ای است. او یک سال کوچکتر از من است. به نظرم بازیکنان این نسل کیفیت بالایی دارند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد