وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: رئال مادرید بزرگ تر از بارسلونا است اما من سبک بازی بارسلونا را ترجیح می دهم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیمیش با بازیکنان آلمانی تیمش رابطه صمیمانه تری نسبت به بقیه در بایرن مونیخ دارد. 

 

یاشوا کیمیش در مصاحبه ای با سایت گل صحبت های جالبی را انجام داده است. این بازیکن به تمجید از کومان پرداخته است و همین طور از مورتا، به عنوان بهترین بازیکنی که جلویش بازی کرده است، نام می برد. او همچنین درباره رابطه اش با هم تیمی های خود صحبت کرده است. صحبت های او را در ادامه با هم خواهیم خواند.

بهترین دوستان من در بایرن مونیخ؟

“صحبت کردن در این باره سخت است. من زیاد با هم تیمی هایم صحبت می کنم. واگنر، رودی و هوملس، سه نفری هستند که من بیشتر از بقیه به آن ها نزدیک هستم.
 

 شعار باشگاه "Mia San Mia" چقدر مهم است؟

“این جمله از فلسفه باشگاه می گوید. برای بایرن مونیخ مهم است که تعداد بازیکنانی که این شعار را می فهمند در تیم زیاد باشند. برای یک بازیکن مهم است که برای دیگر بازیکنان در میدان، کار کند (با آن ها همکاری داشته باشد). باید یک تیم باشیم. فکر می کنم میا سان میا یعنی همین!
 

 رئال مادرید یا بارسلونا؟

“هنگامی که دو باشگاه را با هم مقایسه می کنید، فکر می کنم رئال مادرید از بارسلونا بزرگ تر باشد اما از لحاظ سبک بازی، من بارسلونا را ترجیح می دهم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد