وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: اجازه جدایی دادن به کروس یک تصمیم کاملا اشتباه بود؛ بارها سعی کردم نظرش را تغییر دهم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره سابق فوتبال آلمان به جدایی تونی کروس پرداخته است.  

ماتیاس سامر که سال های زیادی در فوتبال آلمان و تیم دورتموند درخشید، چند سالی را به عنوان مدیر فنی در باشگاه بایرن مونیخ به فعالیت پرداخت. وی که در دوران حضورش از چکونگی جدایی تونی کروس از جمع باواریایی ها خبر داشت در گفتگویی با نشریه BILD چنین گفته است:

“اجازه جدایی به تونی کروس دادن یک اشتباه محض بود. بعضی اوقات پیش می آید که شما مجبوری به گذشته برگردی و با صداقت همه چیز را بررسی کنید. چه کسی در زندگی همیشه درست عمل می کند؟ شاید بایرن بعد تر از آن بهتر عمل کرد ولی امروز من می توانم بگویم که اجازه جدایی دادن به کروس یک اشتباه بود. من در باشگاه بارها کنار او نشستم و سعی کردم نظرش را عوض کنم چون از 16-17 سالگی او را می شناختم. در آن موقع جدایی او بایرن را نلرزاند ولی وقتی به عقب برمی گردید و مقایسه می کنید، می فهمید که اتفاق بدی بود ولی برای تونی و زندگی و فوتبالش یک تصمیم درست بود. 


وی در مورد کار در باشگاه مونیخی به عنوان یک مدیر با وجود اینکه بازیکن آن تیم نبود نیز می گوید:

“نظمی که داشتیم بسیار مهم بود. برای من حضور در چنین باشگاهی به عنوان یک مدیر وقتی که سابقه بازی در آن را نیز نداشتم و کار کردن در کنار نفراتی همچون رومنیگه و هونس یک چالش بسیار بزرگ بود. من از این باشگاه به دلیل فرصتی که در اختیار من داد بسیار ممنونم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
archnemati چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 23:51

کی میخوان این بحث رو تموم کنن من نمیدونم.

FC BAY پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 08:44

دو روز دیگه آبدارچی باشگاه هم میگه من موقعی که داشتم جلوش چایی و نسکافه میذاشتم بهش گفتم یه وقت سیک نکنی ما دلمون میخواد تو بمونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد