وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: نیمه دوم کاملا جنگیدیم؛ بایرن نتیجه‌ای خوب برای بازی برگشت گرفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم ۲ گله باواریایی‌ها مقابل حریف ترکیه‌ای گفت:نیمه دوم کاملا جنگیدیم و نتیجه‌ای خوب برای بازی برگشت با بشیکتاش گرفتیم.  

شب گذشته بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا،‌نتیجه بسیارخوبی گرفت.

شاگردان یوپ هاینکس برابر بشیکتاش اسپور ترکیه در آلیانس آرنا به برتری ۵ بر صفر رسیدند. در دقیقه ۱۶ این مسابقه ویدا از بشیکتاش به علت خطا روی لواندوفسکی از زمین اخراج شد.

توماس مولر که زننده گل‌های اول و سوم سرخ‌پوشان بود، اظهار داشت:اخراج زودهنگام بازیکن تیم حریف به سود ما شد.البته در نیمه اول جنگندگی کافی برای تصاحب توپ را نداشتیم و تا حدی هم بی انعطاف بودیم.در حالیکه نیمه دوم وضعیت تغییر کرد و بسیار جنگنده ظاهر شدیم و با سرعت کار را دنبال کرده و به حریف فشار آوردیم.

مولر ادامه داد:حریف به این ترتیب  از هم پاشید.خوشحالم که نتیجه خیلی خوبی برای بازی برگشت گرفتیم.می‌دانستیم باید از خود باید کاملا مایه بگذاریم چون در بازی برگشت شرایط کاملا متفاوتی در انتظارمان خواهد بود.

در این مسابقه توماس مولر ۴۳ و ۶۶، کومان ۵۳، لواندوفسکی ۷۸ و ۸۸ برای بایرن گل زدند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrangermany چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 17:09

تفاوت مربیان در بازی گرفتن از بازیکنان رو اینجا میشه دید جایی که مولر بعد از اومدن هاینکس یکی از کلیدیترین و موثرترین بازیکنان بایرن شده مثل قبل
همین مولر در زمان انجلوتی اصلا معلوم نبود چه کاره س اونقدر مولر رو نیمکت نشین و سر در گم کرد که کم کم ما هم باورمون شد مولر دیگه اون بازیکن گذشته نمیشه ولی الان در هر بازی یا گل میزنه یا پاس گل میده یا روی گل تاثیر مستقیم داره در ضمن با دوندگیش به دفاع هم کمک میکنه واقعا یوپ بی نظیره اگه این چهار سال بود مطمئنم حداقل یه قهرمانی اروپا دیگه برای بایرن میاورد شک نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد