وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گونش: با 5 گل بایرن‌مونیخ، لیگ قهرمانان برای بشیکتاش تمام شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی بشیکتاش پس از شکست سنگین مقابل بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: جبران این نتیجه در بازی برگشت غیرممکن بوده و باید بگویم که قید لیگ قهرمانان را زدم! 

 

در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بشیکتاش در یک بازی یک طرفه مقابل بایرن‌مونیخ با 5 گل شکست خورد تا کار صعود غیرممکن شود.

سنول گونیش، مربی ترک‌ها اظهار داشت: می‌خواستیم در برابر بایرن به مانند مرحله گروهی خوب و حساب شده عمل کنیم ولی 10 نفره شدیم و طبیعی است که حریفی قدرتمند مثل بایرن کاملا بر بازی مسلط می‌شود. ما بازنده شدیم و باید اعتراف کنم که زورمان به حریف نرسید.

وی ادامه داد: 10 نفره بودیم و با فشار و مصدومیت برخی بازیکنان چاره‌ای برای کنترل بازی نداشتیم. به حریف تبریک می‌گویم و آنها سزاوار پیروزی بودند.

مربی بشیکتاش در خصوص اخراج ویدا در دقیقه 16 خاطر نشان کرد: در مورد داوری حرفی ندارم. زورمان به بایرن مونیخ نرسید.

وی در خصوص بازی برگشت در استانبول گفت: باید واقع بین باشیم. وقتی 5 گل از بایرن‌مونیخ دریافت می‌کنی چه در خانه چه در خارج از خانه جبرانش غیرممکن خواهد بود. من اعتراف می‌کنم که شانسی برای تیمم برای صعود قائل نیستم و قید لیگ قهرمانان را زدم و برای لیگ ترکیه سرمایه‌گذاری خواهم کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد