وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال: یکی از بهترین های جهان در پست خودم هستم؛ به تغییر باشگاه فکر نمی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک شیلیایی بایرن مونیخ، مایل به ادامه حضور در این باشگاه است.  

خبرنگار اشپورت آینس گفتگویی کوتاه با آرتورو ویدال داشته است. ویدال پیرامون حضورش در بایرن مونیخ و امکان جدایی از این باشگاه گفت:

“من یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خودم هستم، این دلیل خوبی است که چرا در بایرن مونیخ بازی می‌کنم. به تغییر فکر نمی‌کنم، احساس بسیار خوبی در مونیخ دارم.
 

قرارداد ویدال تا تابستان 2019 با بایرن مونیخ اعتبار دارد. او درخصوص این موضوع افزود:

“البته که دوست دارم قراردادم را تمدید کنم. این یک گزینه برای من است، فرزندانم در مونیخ خوشحال هستند.
 

با پیوستن لئون گورتسکا به بایرن مونیخ، شایعات زیادی مبنی بر جدایی ویدال در پایان فصل شنیده می‌شود. او این شایعات را در کرد:

“نمی‌قهمم برخی رسانه‌ها چه چیزی می‌نویسند! آیا من چنین حرفی زده‌ام؟
 

آرتورو ویدال در دیدار تیمش مقابل شالکه آماری فوق‌العاده از خود ثبت کرد. او 14 تکل موفق در این بازی زد، هیچ بازیکنی در فصل جاری فوتبال اروپا موفق به ثبت چنین آماری در یک بازی نشده است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 18:58

بایرن نیاز داره به همچین بازیکنی
فن بومل ، یرمیس و شواینیه تیم ماست
یه جنگجو واقعی اون وسط نیاز داریم

اکبرماتئوس پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 17:18

دمت گرم. ..بمان و قهرمان شو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد