وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - شالکه؛ لواندوفسکی به دنبال ثبت رکوردی تاریخی و گورتسکا در پی اثبات وفاداری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از هفته بیست و دوم بوندسلیگا و در دیداری حساس روز شنبه تیم های بایرن مونیخ و شالکه به مصاف هم می روند. 

 

این بازی از ساعت 18 روز شنبه به وقت ایران در ورزشگاه آلیانس آرنا و با قضاوت توبیاس اشتیلر از هامبورگ آغاز می شود.

 

وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ: صدر جدول بوندس لیگا را هفته هاست باواریایی ها قبضه کرده اند و با فاصله ای که با تیم های رقیب ایجاده کرده اند می توان از هم اکنون قهرمانی آن ها را مسجل دانست. بایرن مونیخ هم اکنون با کسب 53 امتیاز صدرنشین بلامنازع است و در 8 بازی اخیر آن ها در بوندس لیگا 8 برد ثبت شده. در آخرین بازی، تیم یوپ هاینکس در جام حذفی آلمان 6-0 در زمین پادربورن به برتری رسید.

برای بازی مقابل شالکه مانوئل نویر و تیاگو آلکانترا به دلیل ادامه مصدومیت حضور نخواهند داشت.

شالکه: شکست خانگی ناباورانه مقابل وردربرمن در هفته گذشته باعث سقوط شالکه به رده پنجم جدول شد. تیم دومنیکو تدسکو در وسط هفته توانست وولفسبورگ را در جام حذفی شکست دهد و راهی نیمه نهایی رقابت ها شود. بازی مقابل بایرن مونیخ اگر چه سخت به نظر می رسد اما شالکه به کسب امتیاز از آن نیاز مبرم دارد و در صورت شکست آبی های سلطنتی در این دیدار آن ها می توانند تا رده هشتم سقوط کنند. شالکه از 4 بازی نیم فصل دومش در بوندس لیگا تنها یک برد کسب کرده و این به خوبی نشان از افت این تیم نسبت به نیم فصل اول رقابت ها دارد.

ماتیا ناستاسیچ در بازی هفته گذشته کارت قرمز دریافت کرد و در این بازی حضور نخواهد داشت. همچنین پابلو اینسوا مدافع اسپانیایی وستون مک کین هافبک جوان امریکایی شالکه به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.

 

نکات ویژه بازی و اخبار دو تیم

دیدار روز شنبه نود و ششمین رویارویی دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود. در بازی های قبلی 49 برد برای بایرن مونیخ، 18 برد برای شالکه و 28 تساوی ثبت شده اند. همچنین بایرنی ها تاکنون در دیدارهای بوندس لیگا 199 بار دروازه شالکه را باز کرده اند و سهم معدنچی ها 102 گل بوده است.

گرد مولر با 18 و کلاوس فیشر با 10 گل، بهترین گلزن دو باشگاه در این رویارویی محسوب می شوند.

روبرت لواندوفسکی در 10 بازی پیاپی خانگی بوندس لیگا برای بایرن مونیخ موفق به گلزنی شده و در صورتی که روز شنبه در باز کردن دروازه شالکه موفق باشد تبدیل به اولین بازیکنی می شود که در تاریخ بوندس لیگا در 11 بازی متوالی خانگی گلزنی می کند.

ژروم بواتنگ به دلیل بیماری بازی مقابل پادربورن را از دست داد و در صورت آماده نشدنش برای این بازی دوباره زوج زوله-هوملس در مرکز دفاع بازی خواهند کرد.

با توجه به مصدومیت توماس مولر در بازی مقابل پادربورن، آتورو ویدال و خاوی مارتینز دوباره با هم در ترکیب قرار می گیرند.

لئون گورتسکا که از فصل آینده برای بایرن مونیخ به میدان می رود در این بازی رو در روی هم تیمی های آینده اش قرار می گیرد.

با توجه به غیب ماتیا ناستاسیچ، بنجامین استامبولی به جای او در خط دفاع 3 نفره تدسکو به بازی گرفته می شود.

ترکیب احتمالی دو تیم

 

پیش بینی سایت هواسکورد از نتیجه بازی
بایرن مونیخ1-3شالکه

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد