وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: چندین پیشنهاد از برزیل دارم؛ بایرن مونیخ می خواهد قراردادی بلندمدت با من امضا کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رافینیا مدافع برزیلی بایرن مونیخ می گوید پیشنهادات مختلفی به دستش رسیده است.  

قرارداد رافینیا مدافع راست 32 ساله برزیلی بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و باشگاه قصد دارد به زودی برای تمدید قرارداد او و چند بازیکن دیگر دست به کار شود. رافینیا قصد داشت در ژانویه از بایرن مونیخ جدا شود اما باشگاه با این تصمیم مخالفت کرد. در همین حال گفته می شود اگر قصد این بازیکن برای جدایی جدی باشد، بایرن مونیخ برای جذب دیگو دالوت مدافع راست جوان پورتو اقدام می کند.

رافینیا در مصاحبه با Sportv درباره آینده اش گفت:

“من 3 پیشنهاد از تیم های برزیلی دارم و به باشگاه اعلام کرده ام دوست دارم روزی دوباره در برزیل فوتبال بازی کنم. زمان کافی برای فکر کردن درباره آینده ام در اختیار دارم. همچنین من در اروپا گزینه های دیگر جز تمدید قرارداد با بایرن مونیخ هم دارم. بایرن می خواهد قرارداد من را برای بیش از دو سال دیگر تمدید کند.
 

رافینیا تابستان 2011 با انتقالی 5.5 میلیون یورویی از جنوا به بایرن مونیخ پیوست. یوپ هاینکس هم هفته گذشته در مصاحبه ای از تصمیم باشگاه برای تمدید قرارداد رافینیا استقابل کرد و این مدافع برزیلی را بازیکنی حرفه ای توصیف کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد