وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شرکت تیاگو در تمرینات کامل تیمی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه ی رسیدن به هفته های حساس فصل، خبری امیدوار کننده از مصدومان بایرن به گوش رسید.  

تیاگو آلکانتارا هافبک تکنیکی اسپانیایی بایرن که از ماه نوامبر به سبب آسیب دیدگی از میادین به دور بود توانست برای نخستین بار در تمرینات کامل تیمی شرکت کند. تیاگو پیش تر تمرینات سبک را انجام می داد.

خاوی مارتینز نیز که به سبب آسیب دیدگی خفیف دیدار با پادربورن را از دست داده بود همانند تیاگو توانست در تمرینات بطور کامل شرکت کند.

ژرومه بواتنگ نیز که بسبب مشکلات گوارشی دیدار بایرن در جام حذفی را از دست داده بود اکنون به صورت انفرادی تمرین می کند تا بزودی به تیم اصلی ملحق شود.

با صرف نظر از توماس مولر که بزودی به میادین باز می گردد، در بایرن مانوئل نویر مصدوم می باشد که هنوز تا بازگشت کاملش زمان نسبتا طولانی باقی مانده است.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mehrangermany پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 18:18

فقط خدا کنه مثل چند سال گذشته ماه اوریل مصدوم ندیم و تیم توی اوج خودش باشه اگه توی این ماه تیم اماده باشه مطمئنا سه گانه دور از دسترس نیست حساس ترین مقطع فصل همین اوریل خراب شدست وامونده

mh13 پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 18:59

چرا انقد میگین پولیشیچ خوبه؟!
بازیای دورتموندو میبینین اصلا؟
دورتموند مث بایرن خیمه نمیزنه رو دروازه حریف و پولیشیچ تو اون سبک انتقال و ضدحمله خیلی بازیکن متوسطیه و خیلی هم تاپ نیست یه مورد دیگ ای هم هست که چه اصراری به خریدن وینگر دارین؟ مگه بایرن حتما باید با محوریت وینگر بازی کنه
تیم ملی آلمان مگه وینگر درجه یک داشت که قهرمان جهان شد؟ بدی طرفدارای بایرن اینه که به این سبک وینگری عادت کردن تکیه بیش از حد بایرن به وینگراش باعث شده که سبک بازیشم خیلی راحت خونده بشه به جای ۴۳۳ مبتکی بر وینگر میشه با ۴۳۳ دو مهاجم سایه یا یک وینگرو یک مهاجم سایه بازی کرد یا شاید حتی ۴۴۲ بهتره به جای اینکه همش به دنبال وینگر باشن به فکر جذب هافبکای طراحتر و مهاجم کلاسیکتر باشن به بارسای امسال نگاه کنین! بدون وینگر داره بازی میکنه چون سنگینی حملاتشو از جناحین به وسط زمین منتقل کرده

archnemati پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 23:30

کاملا موافقم توی تیم 2013 بایرن بر اساس وینگر بازی میکرد چون برجسته ترین بازیکناش وینگر بودن. ولی الان ما خامس رو داریم تیاگو و مولر رو داریم که میتونن خیلی خوب تو ضد حملات موقعیت سازی کنن. وینگر هم بخوایم کومن هست.
و به نظرم بیلی بهتر از پولیسیچ هستش.

FC BAY جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 01:45

Mh13 عزیز کامنتت مربوط به یه خبر دیگه س!!!
ولی در کل دستت درد نکنه
اولا که گوگولم تیم ملی با باشگاهی فرق داره و دوما اینکه بارسا سبک بازیه خودش رو داره و نمیشه بایرن رو با بارسا مقایسه کرد و اون بارسایی که گفتی بدون مسی تبدیل به یه تیم معمولی میشه و عملکردشون ربطه خاصی به سیستم نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد