وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکا: روبرت لواندوفسکی همچنان رویای بازی در رئال مادرید را در سر دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، این احتمال وجود دارد که در تابستان پیش رو، روبرت لواندوفسکی به رئال مادرید بپیوندد. 

 

به گزارش مارکا، لواندوفسکی 29 ساله که از بهترین مهاجمان کنونی دنیاست، همواره رویای پوشیدن پیراهن رئال مادرید را در سر داشته اما در بازار نقل و انتقالات هیچ وقت فرصت برداشتن گام نهایی برایش به وجود نیامده است. او که همواره یکی از گزینه‌های محبوب هواداران برای جایگزینی بنزما بوده و این را در نظرسنجی‌ها نیز می‌توان یافت، معتقد است در تابستان پیش رو شاید اتفاقات برعکس آنچه که تاکنون رخ داد، رخ بدهد و او بالاخره پیراهن سفید را بر تن کند.

لواندوفسکی همچنان رویای بازی در برنابئو را در سر دارد و در این بین شاید بایرن مونیخ هم با جدایی او مخالفت نکند. همان طور که رومنیگه هم چند روز پیش گفت که بازیکنی را برخلاف میلش در بایرن نگه نخواهند داشت. سزاری کوهارسکی، ایجنت لواندوفسکی که رابطه بسیار خوبی با مدیران رئال مادرید دارد، تاکنون به درخواست موکلش، بارها بحث انتقال احتمالی لوا به برنابئو را پیش کشیده اما همواره با پاسخ منفی یا درخواست جلسات بعدی از سوی سفیدپوشان مواجه شده اما داستان شاید در تابستان پیش رو فرق کند.

لواندوفسکی که چهارمین سال حضورش را در بایرن مونیخ پشت سر می‌گذارد، هنوز به آرزویش یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نرسیده و خواهان چالشی بزرگ است. او امسال در بوندس لیگا 18 گل زده و در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان هم 7 گل به ثمر رسانده است. لواندوفسکی یکی از ارکان بایرن مونیخ به شمار می‌رود که تا سال 2021 قرارداد دارد.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
مانو روبری چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 22:54

برو بمیر دیگه گندشو در آورده این مارکا

محمد رضا روبری چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 23:05 http://www.bayern.blogsky.com

هر چند به مراتب باشگاهی بزرگتر از رئال هستیم اما لیاقتش کفن هم نیست چه برسه به پیرهن رئال. خدا کنه آخر فصل یا تصادف کنه یا به ضرب گلوله بمیره.

:( پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 12:26

انصافا خیلی خوشم میاد ازش ولی خیلی داره ادا درمیاره هرکی دلش با بایرن نیس بهتر که بره حالا میخواد بهترین بازیکن تاریخ باشه یا هرکی.بایرن جای این اداها نیس...

رضا۱۳ پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 18:50

به خلطر زحماتت ممنون
خوش امدی

افن برگ پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 21:45

بابا شایعست..خودش تکذیب کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد