وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پادربورن 0 - 6 بایرن مونیخ؛ صعود راحت به نیمه‌نهایی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ موفق شد در دی اف بی پوکال 0-6 برابر پادربورن به پیروزی برسد. 

 

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ موفق شد با ارائه نمایشی دیدنی با 6 گل در خانه پادربورن به پیروزی برسد. بازی مطابق انتظار با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم بعد از خلق چند موقعیت، در دقیقه 19 به گل رسید. روی یک حمله همه جانبه، در نهایت کینگزلی کومان در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و به راحتی گل اول را به ثمر رساند. 

اما حملات تیم هاینکس ادامه یافت و تنها 5 دقیقه بعد آنها به گل دوم هم دست یافتند. لواندوفسکی در محوطه جریمه با مهاری دیدنی صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق، زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

اما این پایان کار نبود و بایرن که قصد داشت در همان نیمه اول کار را تمام کند، در اواخر 45 دقیقه پایانی به گل سوم هم رسید. آفسایدگیری غلط بازیکنان پادربورن باعث شد کیمیچ در موقعیت تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای فنی گل سوم را نیز به ثمر برساند. 

بایرن مونیخ نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و بعد از تدارک چند هجوم، در دقیقه 57 به گل چهارم رسید و تولیسو موفق شد با یک ضربه سر دقیق برتری تیمش را افزایش دهد.  

در دقایق پایانی روبن موفق شد با ضربه ای دیدنی زننده گل پنجم لقب بگیرد. در دقیقه 90 و روی پاس ریبری، روبن برابر دروازه خالی گل ششم را نیز به ثمر رساند. در ادامه بازی بایرن دیگر میلی به حمله نداشت و پادربورن نیز نتوانست موقعیتی ایجاد کند تا در نهایت شاگردان هاینکس با 6 گل پادربورن را مغلوب کنند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد