وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: دوست دارم لوو جانشین هاینکس شود؛ برای نجات بوندس لیگا باید قدرت های جدیدی به لیگ اضافه شوند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس می گوید دوست دارد یواخیم لوو را روی نیمکت بایرن مونیخ ببیند. 

 

بحث سرمربی بعدی بایرن مونیخ یکی از موضوعاتی ست که این روزهای رسانه ها و نشریات آلمان علاقه زیادی به آن دارند. لوتار ماتئوس رکورددار بازی برای تیم ملی آلمان و یکی از بازیکنان قدیمی بایرن مونیخ در مصاحبه با SkySport آلمان، درباره موضوعات مختلف صحبت کرده است. ماتئوس هم اکنون به عنوان یکی از کارشناسان این کانال فعالیت می کند و یکی از ستون نویس های سایت اسکای نیز محسوب می شود.

اسکای: بایرن مونیخ اختلافی 18 امتیازی با تیم دوم در بوندس لیگا دارد. در جام حذفی و لیگ قهرمانان هم حضور دارند. آیا 3 گانه ای دیگر در راه است؟

“بله، آن ها شانس خوبی دارند. قهرمانی در بوندس لیگا مشخص شده ولی رقاب های دیگر برای آن ها کماکان هیجان انگیز است و اگر روز بد داشته باشند به معنای پایان راه خواهد بود. همچنین فکر نمی کنم مشخص شدن قهرمانی آن ها در بوندس لیگا باعث کاهش روحیه و انگیزه آن ها شود. این یوپ هاینکس است و تمامی مواردی چون چرخش بازیکنان، تمرینات و انگیزه بازیکنان را کاملا تحت کنترل دارد. یوپ دقیقا می داند چگونه تیمیش را برای هفته های آینده و اهداف پیشرو آماده کند. بایرن مونیخ شانس اصلی قهرمانی در اروپا نیست اما در کنار رئال مادرید، بارسلونا، پی اس جی و منچسترستی جز تیم های مدعی این رقابت هاست.
 

اسکای: بنا به گفته های هاینکس بایرن باید کم کم خود را برای انتخاب سرمربی بعدی آماده کند. درست است؟

“یوپ نمی خواهد دیگر این بحث ها را بشوند و به صراحت این را اعلام کرد. مطمئنم که مسئولان بایرن مونیخ حداقل یک پلن B در جیب خود دارند و تا به محض اینکه تصمیم یوپ نهایی شود آن را فعال کنند.
 

اسکای: گزینه مورد علاقه ماتئوس برای جایگزینی هاینکس در بایرن مونیخ کیست؟

“یواخیم لوو بعد از جام جهانی 2018. اما فکر نمی کنم که او این کار را انجام دهد. اگر یوپ تصمیم به ادامه همکاری نداشته باشد حضور لوو من را خوشحال می کند.
 

اسکای: چرا؟

“چون او سال های متمادی با بازیکنان فعلی بایرن مونیخ کار کرده است. موفقیت های زیادی کسب کرده و فردی قابل احترام است. او به عنوان مربی باشگاهی و کمک مربی هم عالی کار کرده.
 

اسکای: پائین تر از بایرن مونیخ در جدول بوندس لیگا رقابت شدیدی برای سهمیه های اروپایی برقرار است. در همین حال تیم های دیگر جدول بجز بایرن مونیخ نتوانسته اند نیمی از بازی های خود را با برد پشت سر بگذارند. آیا مشکل کیفیت وجود دارد؟

“رقابتی که در این قسمت جدول وجود دارد در بین لیگ های اروپایی بی نظیر است. این برای هواداران فوق العاده ست. همچنین اینکه تیم دوم جدول به صورت میانگین 1.66 امتیاز در هر بازی کسب کرده نشان از ضعف بزرگی دارد و این در مقایسه های بین المللی یک نکته قابل توجه است. ما باید دوباره مطمئن شویم که بیش از یک تیم بزرگ در لیگ وجود دارد.
 
 

اسکای: چه تیم های می توانند در کنار بایرن یک مربع قدرت در بوندس لیگا تشکیل دهند؟

“از نظر من بایرلورکوزن، دورتموند و لایپزیش بهترین شانس را دارند.
 

اسکای: چرا؟

“دورتموند دوران افتش را پشت سر گذاشته و قضیه اوبامیانگ خاتمه یافته است. لورکوزن فوتبالی بسیار هجومی بازی می کند و از طرف هواداران و بقیه انتظار حضور در لیگ قهرمانان از آن ها وجود ندارد و فشار کمتری حس می کنند. لایپزیش با وجود بازیکنانی نظیر امیل فورسبرگ، نبی کیتا و تیمو ورنر به لحاظ فردی از کیفیت بالایی برخوردار است.
 

اسکای: آیا عملکرد یولیان ناگلزمن در این فصل باعث برهم خوردن اعتبارش شده است؟

“یولیان هنوز در هوفنهایم کار خود را انجام می دهد. او سه بازیکن اصلی و کلیدی اش را از دست داده و به بایرن مونیخ پیوسته اند. همچنین بسیاری از بازیکنان او مورد توجه تیم های دیگر قرار دارند و این می تواند مخرب باشد. این وضعیت باعث می شود او برای آینده تجربیات بیشتری کسب کند. در صورت نتایج مناسب در بازی های آینده هنوز شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد. او یک مربی عالی با آینده روشن است.
 

اسکای: واتسکه تهدید کرد بازیکن بعدی که بخواهد با روش دمبله و اوبامیانگ از این تیم جدا شود سکو نشین می شود. این را می پسندی؟

“کاملا. من دوست داشتم در مورد دمبله این اجرا می شد. در همین حال نباید فراموش کرد که دورتموند جنبه های اقتصادی این انتقال ها برای دورتموند بسیار مهم هستند. همچنین دورتموند باید از فشار قرار گرفتن توسط مدیر برنامه ها و بازیکنان اجتناب کند. در پایان هیچ کس از باشگاه بالاتر نیست.
 

اسکای: هفته آینده شالکه برای بازی هفته بیست و دوم بوندس لیگا به مونیخ می رود. لئون گورتسکا بازی کند یا بیرون گذاشته شود؟

“اجازه دهید بازی کند. اون هنوز پیراهن سفید و آبی شالکه را برتن می کند و هواداران شالکه باید اهداف فصل تیم را در نظر داشته باشند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد