وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیکر: بایرن مونیخ برای جذب یک وینگر کلاس جهانی، دست به جیب خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هنوز معلوم نیست، بایرن مونیخ قرارداد دو وینگر کهنه کار خود، یعنی روبن و ریبری را تمدید کند و به احتمال فراوان تکلیف این دو در ماه مارس یا فوریه آینده مشخص خواهد شد.  

حالا کیکر، ادعا می کند که بایرن مونیخ می خواهد در تابستان آینده حتما یک وینگر و ستاره را به تیم خودش اضافه کند. به نظر می رسد آن ها می خواهند این بار حسابی دست به جیب شوند و به همین دلیل یولیان برانت، وینگر تیم بایر لورکوزن را از لیست خرید های خود خط زده اند.

این رسانه در ادامه نیز تاکید کرده که بایرن مونیخ می خواهد در تابستان آینده خرید بزرگ و گران قیمتی در پست وینگر داشته باشد. از نام هایی مانند دراکسلر نیز به عنوان یکی از این گزینه ها نام برده شده است.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد رضا روبری سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 00:40 http://www.bayern.blogsky.com

باید دو نفرو بخریم بهترین گزینه کاراسکو و پولیسیچ هستند.الان دوستان دوباره میان میگن ای بابا تو هم کشتی مارو،چقدر گیر میدی به کاراسکو،؟چه میدونم بازیکن خیلی خوبی هم نیست یه عده هم میگن ارزش پول زیاد رو نداره و از این حرف ها. دوستان ناراحت نشین قصد جسارت ندارم ولی اینجوری داریم خودمون روفریب میدیم اگه فکرمون همین باشه که فقط بازیکن جوون بخریم نهایتا در هر دهه فقط یک بار شاید بتونیم قهرمان اروپا بشیم. آقا درسته اعتماد به جوون ها هم کار بسیار مهم و خوبیه اما جوون ها حداقل باید کنار یک مهره ثابت شده بازی کنن. کاراسکو با این که کم بازی کرده ولی آمار خوبی داشته.با پای چپش میتونه خوب شوت بزنه و وینگر راست خوبی برامون باشه سابقه حضور در فینال چمپیونزلیگ و گلزنی در اون رو داشته حتی میتونسته قهرمان اروپا هم بشه حالا یه مقدار بی لیاقتی گریزمان دخیل بود(پنالتی که خراب کرد) یه مقدار پول های پرز و حمایت های همه جانبه ی داور(گل آفساید راموس). میبینید که اگه کنار ستاره های خوب بازی کنه پتانسیل خیلی بالایی داره .ولش کن آقا بیخود این همه حرف زدم میدونم دوباره میخواین منو مسخره کنین

محمد رضا روبری سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 00:48 http://www.bayern.blogsky.com

یادم رفت بگم دراکسلر هیچ دردی از بایرن رو نمیتونه دوا کنه

تا ابد بایرن و آلمان سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 00:59

فقط بیل ولا غیر

حمید خان بایرنی اصیل سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 01:05

صلاح و کاراسکو رو بخریم . تمامممممم

mehrangermany سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 11:23

به نظرم اگه بنا باشه بایرن پول زیادی بده فقط بازیکنی مثل دیبالا رو باید بگیره بازیکنیه که هم جوونه هم با استعداده هم توی چندتا پست میتونه بازی کنه

حامد سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 14:40

فقط بازیکن آلمانى و لاغیر

محمد رضا روبری سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 17:53 http://www.bayern.blogsky.com

با نظر حمید خان موافقم البته اگه صلاح رو بدن دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد