وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکا: رئال مادرید نمی‌تواند در تابستان ۲۰۱۸ هامس رودریگز را برگرداند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هامس رودریگز، ستاره کلمبیایی خط میانی بایرن مونیخ در این تابستان نمی‌تواند به رئال مادرید برگردد.  

رودریگز پس از اینکه فصل گذشته توسط زیدان به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده بود، در تابستان با قراردادی قرضی و دو ساله از رئال مادرید جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. قراردادی که بندهای فراوانی دارد که بسیاری از آنها چندی پیش توسط فوتبال لیکس فاش شد. عملکرد هامس در هفته‌های اخیر به قدری در بایرن مونیخ خوب بوده که شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت او به رئال مادرید در تابستان پیش رو به گوش برسد اما چنین چیزی نیست.

به گزارش مارکا، در قرارداد ۳۱ صفحه‌ای که میان دو باشگاه به امضا رسیده، هیچ کدام از دو تیم نمی‌توانند در این تابستان هامس را خریداری کنند. نه بایرن مونیخ می‌تواند امسال قرارداد رودریگز را دائمی کند و نه رئال مادرید می‌تواند یک سال زودتر از موعد این بازیکن را برگرداند. تصمیم نهایی را هم به جز هامس، در تابستان ۲۰۱۹ بایرن مونیخ می‌گیرد که آیا بند ۴۲ میلیون یورویی هافبک کلمبیایی را فعال کند یا نه. باید توجه داشت که در تابستان ۲۰۱۹، هنوز یک فصل دیگر از قرارداد هامس با رئال مادرید باقی مانده است.

اتفاقی در این تابستان رخ نمی‌دهد اما شاید خود هامس بخواهد در تابستان ۲۰۱۹ به برنابئو برگردد. او چندی پیش هم در مصاحبه‌ای ضمن تشکر از هواداران رئال مادرید، عنوان کرد که آینده‌اش تنها و تنها به تصمیم خودش بستگی دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد