وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماینتس 0 - 2 بایرن مونیخ؛ پیروزی بی دردسر بایرن در زمین ماینتس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در ادامه روند پیروزی هایش موفق شد با دو گل در زمین ماینتس به برتری دست یافته و فاصله اش با تیم دوم را به 18 امتیاز افزایش دهد. 

 

بایرن با آسودگی خاطر و در حالی که 16 امتیاز نسبت به تیم دوم فاصله داشت، به زمین ماینتس رده پانزدهمی امده بود تا یک سه امتیاز بی دغدغه دیگر را به اندوخته هایش اضافه کند.

بازی مطابق انتظار با حملات بایرن آغاز شد و ماینتس در زمین خود به دفاع رفت. 

مونیخی ها با وجود برتری محسوس، تا دقیقه 33 برای زدن اولین گل خود انتظار کشیدند. روی ریباند یک ضربه کرنر، فرانک ریبری از بیرون محوطه جریمه با شوتی سرکش موفق شد گل اول بایرن با به ثمر برساند تا فشار زدن اولین گل از روی بایرنی ها برداشته شود. 

نیمه اول در حال اتمام بود که بایرن به دومین گل خود هم دست یافت. زننده این گل خامس بود.

سانتر عالی تولیسو از چپ، در گوشه راست محوطه جریمه ماینتس به خامس رسید. یک کنترل سینه تماشایی و سپس ضربه پای چپ دقیق خامس، به کنج دروازه ماینتس رفت تا باورایایی ها نیمه اول را با دو گل برتری به رختکن بروند. 

ماینتس نیمه دوم را با حمایت هوادارانش بهتر آغاز کرد و دقیقه 52 توسط کوایسون می توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد اما واکنش گلر بایرن و نیز تیر دروازه مانع از این امر شد. 

ماینتس که بایرن را غافلگیر کرده بود به هر دری می زد تا یکی از گل های خورده را جبران کند اما دفاع منسجم بایرن مستحکم و غیر قابل رسوخ نشان می داد. 

دقیقه 62 روی اشتباه رافینیا، ماینتس چسبیده به محوطه جریمه صاحب ضربه کاشته شد که این ضربه پس از برخورد به دیوار دفاعی، با فاصله اندکی راهی اوت شد تا اختلاف همان دو گل بماند. 

بایرن دقیقه 78 می توانست به گل سوم هم دست یابد اما لواندوفسکی در حالی که مولر موقعیت بهتری داشت، خودش به توپ ضربه زد که حاصلی در پی نداشت.

در نهایت تلاش های دو تیم برای گلزنی نتیجه ای در بر نداشت و بازی با همان دو گل نیمه اول به سود مونیخی ها به پایان رسید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد