وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ همچنان برای حفظ یوپ هاینکس تلاش می‌کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اظهارات روز گذشته یوپ هاینکس برنامه بایرن مونیخ را برای آینده تغییر نخواهد داد و باواریایی‌ها همچنان خواهان ادامه همکاری با مربی خود هستند.   

روز گذشته در حاشیه کنفرانس خبری قبل از بازی بایرن مقابل ماینتس، مربی ۷۲ ساله بایرن اعلام کرد بحث ادامه حضورش برای فصل بعد منتفی است.

او به این ترتیب سعی کرد واکنشی به حرف‌های هفته قبل اولی هوینس، رئیس باشگاه نشان دهد که گفته بود روی ادامه همکاری حساب می کند و پلن B هم ندارد.

براساس اعلام امروز بیلد، مدیریت مونیخی‌‌ها همچنان به فکر حفظ مربی پا به سن گذاشته‌اش است. به همین خاطر در ادامه فصل برای این منظور تلاش می‌کند.

مطابق نوشته این نشریه، هوینس و رومنیگه، ‌مدیر و معاون باشگاه سعی خواهند کرد به هر شکل ممکن رضایت مربی تیم را برای فصل بعد بگیرند.

هاینکس در سال ۲۰۱۴ با کسب ۳ جام باتیم ، بازنشسته شد اما اوایل فصل جاری به خاطر کسب نتایج ضعیف سرخ‌پوشان،‌جانشین کارلو آنچلوتی اخراجی‌ شد.

وی به هنگام بازگشت تاکید کرد فقط تا پایان فصل مسئولیت فنی تیم را در اختیار خواهد داشت. اما مدیران تیم می‌کوشند او را به ادامه کار راضی کنند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد رضا روبری شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 20:59 http://www.bayern.blogsky.com

بمون دیگه هاینکس چرا اذیت میکنی؟

اکبرماتئوس شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 22:18

پلن B هم وجود داره...
با عیال محترم یوپ هاینکس مذاکره کنند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد