وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: تصمیمم درباره آینده تغییر نکرده است؛ در ماینتس با تیمی پرانگیزه رو به رو می شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ دو بازیکن کلیدی اش مقابل ماینتس را در اختیار نخواهد داشت.  

بایرن مونیخ روز شنبه از هفته بیست و یکم بوندس لیگا با ماینتس دیدار می کند. یوپ هاینکس می گوید همراه تیم فنی، بازی های اخیر تیمش را به دلیل دریافت گل های زیاد آنالیز کرده است. هاینکس عصر جمعه در کنفرانس خبری قبل از بازی با ماینتس شرکت کرد و درباره وضعیت بازیکنان تیمش گفت:

“آتورو ویدال دچار عفونت معده شده و بازی فردا را از دست می دهد. ساندرو واگنر امروز به صورت کامل دوباره در تمرینات تیمی شرکت کرد و با ما به ماینتس سفر می کند. داوید آلابا روز گذشته در تمرین دچار مشکل شد و باید منتظر بمانیم و وضعیتش دوباره بررسی شود.
 

بازی با ماینتس:

“در بازی های اخیر گل های زیادی دریافت کردیم و علت آن را بررسی کرده ایم. انتظار داریم روز شنبه با حریفی بسیار با انگیزه رو به رو شویم. آن ها می خواهند شرایط را برای ما دشوار کنند.
 

وضعیت تیاگو:

“او حس خوبی دارد و آماده سازی اش عالی پیش می رود، اما برای بازگشت او عجله نمی کنیم. ما دو یا سه هفته آینده منتظر می مانیم و پس از آن وضعیش تیاگو را بررسی می کنیم. او بازیکنی عالی و بسیار مهم برای تیم است.
 

سیستم چرخشی:

“من می خواهم برای تمامی بازی ها ترکیبی رقابتی را وارد زمین کنم و استفاده از سیستم چرخشی کلید این کار است. شما باید از تمامی بازیکنانی که در اختیار دارید استفاده کنید و این کاری است که من انجام می دهم.
 

هاینکس همچنین در این کنفرانس خبری تایید کرد که با مسئولان رده بالای باشگاه بایرن مونیخ درباره آینده اش دیدار داشته اما دوباره گفت که تصمیمش عوض نشده و آینده او مشخص است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بایرن جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 18:32

عشقققققق بمووون دیگه یه فصلللللل فقط یه فصللللل دیگه عزیزومییییییییی

محمد یحیی جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 20:01

مسئولان بایرن حقشون که هاینکس تمدید نکنه باهاشون اون موقع که این سرمربی بزرگ با بایرن سه گانه گرف اونا از قبل عذر هاینکس خونده بودن ینی سبک پپ بیشتر از هاینکس میپسندیدن و یادمه هاینکس کبیر اشک میریخت خیلی دلم سوخت براش واقعا عاشق بایرن بود بایرن دیگه تو خواب شب بتونه مربی به خوبی هاینکس به خدمت بگیره پپ با همون بازیکنا نتونس قهرمان شه این نشون میده پپ شاگرد هاینکس حساب میشه و الان هم خودتون ببینید تو سیتی فصل اول هیچکاری نتونس بکنه دستور داد بازیکنایی که خودش میخواد استخدام کنن مثل دی بروینه سانه و همین دفاعشون لاپورته که گرون ترین خرید سیتی شد و الان هم داره به نتیجه میرسه زمانی که پپ بایرن بود به مسئولان تیم گف نیمار میخوام اونا به حرفش نکردن و رفتن به جای نیمار گوتزه رو خریدن بخاطر همین پپ هم لجیازی میکرد و به گوتزه بازی نمیداد و اکثر مواقع گوتزه رو نیمکت بود و دلیل ترک بایرن هم همین مشگل بود رفت انگلیس دنبال یه چالش حدید که با پول نفت براورده میشه الان سیتی خیلی تیم خوبی داره و همش برمیگرده به پپ چون رئیس باشگاه هم هرچی پپ بخواد براش فراهم میکنه به نظر من هاینکس خیلی بهتر کاش بایرن هیچوقت پپ به هاینکس ترجیح نمیداد الان فهمیدن که هاینکس ینی یه ابر مربی و من مطمئنم که هاینکس تمدید نمیکنه الان هم به عشق بایرن اومد که تیمو جمع کنه بعدشم میره خوش اومدی مرد بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد