وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آ اس: بارسلونا در تابستان برای خرید داوید آلابا تلاش خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به تازگی اخباری مبنی بر برنامه بارسا برای خرید رقیب برای آلبا به گوش می‌رسد.  

بارسلونا قصد دارد در بازار نقل و انتقالات تابستان برای خرید داوید آلابا از بایرن مونیخ اقدام کند.

به گزارش as، آلابای ۲۵ ساله که همواره از گزینه‌های بارسلونا بوده، تا سال ۲۰۲۱ با باواریایی‌ها قرارداد دارد و جذبش کار آسانی نخواهد بود. بارسا که طبق شواهد از خرید گریزمان در تابستان با رقم ۱۰۰ میلیون یورو مطمئن و در حال تلاش برای نهایی کردن خرید آرتور ملو است، قصد دارد سمت چپ خط دفاعی‌اش را که در حال حاضر به وسیله آلبا فوق العاده کار می‌کند، تقویت کند.

رابرت فرناندز و اوربانو اورتگا، دستیارش اخیرا به بارتومئو اعلام کرده‌اند که منابع مالی لازم برای خرید آلابا را فراهم کند. این در حالی است که قرارداد فرناندز تا پایان همین فصل اعتبار دارد و منتظر ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد است. از سوی دیگر باید دید بارسا چه برنامه‌ای برای توماس فرمائلن و لوکاس دینیه در سر دارد. شنیده هایی وجود دارد مبنی بر اینکه بارسا شاید مدافع فرانسوی‌اش را در تابستان به فروش برساند تا رقیب جدی‌تری برای آلبا به خدمت بگیرد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
مانو روبری چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 21:05

آ اس هست دیگه فکر کنم نیازی به توضیح نباشه از هر یک میلیارد خبرش یکیش درست درمیاد

FC BAY پنج‌شنبه 12 بهمن 1396 ساعت 21:36

روزنامه ها چرت زیاد میگن.
بارسا فعلا از یوردی آلبا راضیه و با توجه به سنش که 28 سال هستش داره به این فکر میکنه که برای برنامه ی بلند مدتش یه گوش چپ کم سن رو بگیره و اصلا تو لیست خریدش خبری از بازیکنی با کلاس آلابا وجود نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد