وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هوفنهایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ دیروز در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف تیم هوفنهایم رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 5-2 شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

یوپ هاینکس:

یک بازی دیدنی برای بینندگان بود. ما خیلی زود از حریف منظم و برنامه ریزی شده خود عقب افتادیم. در پایان نیمه اول توانستیم به بازی برگردیم و رفتن ما به رختکن با نتیجه 2-2 تاثیر خوبی روی تیم داشت. این هفته در تمرینات فوق العاده بودیم. تیم بسیار متمرکز بود، چون من آن ها را از خطر هوفنهایم آگاه کرده بودم. این فقط کیفیت تیم نیست که ما را به برد می رساند، ما به عنوان یک تیم و برای یکدیگر کار می کنیم. در مجموع از عملکرد تیم در این بازی راضی هستم اگر چه به عنوان یک سرمربی ترجیح می دهم با کلین شیت بازی را به پایان برسانیم ولی ما مقابل حریفی قدرتمند بازی کردیم و برای همین باید راضی باشیم.

 

جروم بواتنگ:

ما در 20 دقیقه ابتدایی خواب بودیم، در ابتدای بازی نتوانستیم توپ را حفظ کنیم و توپ های زیادی را از دست دادیم. بعد از سپری کردن این مقطع از بازی واکنش بسیار خوبی داشتیم و بسیار تهاجمی تر بازی کردیم. در پایان ما شایسته کسب این برد بودیم. من فقط زیر نظر یوپ هاینکس گلزنی می کنم. ما روی ضربات آزاد و کرنر زیاد تمرین می کنیم و امروز جواب داد.
  
ساندرو واگنر:

بدون شک اولین گلم برای بایرن مونیخ معنی زیادی داشت. اینجا در خانه هستم و من خود را در ضلع جنوبی ورزشگاه حس می کنم. بسیار خوشحالم. من با شکمم گلزنی کردم و بسیار خشنودم. هوفنهایم تیمی بسیار خوب با بازیکنان و مربی خوب است.  آن ها عالی ظاهر شدند و کار ما را سخت کردند. این نشان دهنده کیفیت بالای این تیم است و در همین حال این بازی کیفیت تیم ما در بازگشت سریع و عوض کردن جریان بازی را نشان داد. من به خوبی از نقشم در باشگاه آگاهم. سرمربی می داند که من خواهان بازی کردن هستم. در هفته های آینده ما طی هر 7 روز 3 بازی خواهیم داشت و مربی می خواهد در تعدادی از آن بازی ها من را در ترکیب ابتدایی قرار دهد. یولیان ناگلزمن یک استعداد بزرگ است که راه و روش خاص کاری خود را دارد. او یک سرمربی عالی ست. در آنسو یوپ هاینکس عناوین بسیار زیادی را کسب کرده و همچنین بسیار باتجربه است.
 
یولیان ناگلزمن (سرمربی هوفنهایم):

در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم، بازی را 1-0 کردیم و در زمانی که بایرن ما را تحت فشار قرار داده بود گل دوم را به ثمر رساندیم. بعد از استراحت بین نیمه، در دفاع خیلی شلخته و درهم بودیم. در نیمه دوم شانس داشتیم که از بازی امتیاز بگیریم ولی در پایان بایرن مونیخ با شایستگی برنده بازی شد و به آن ها تبریک می گویم.در ضربات ایستگاهی کارهای دفاعی چالشی تر از کارهای هجومی هستند و ما دو فرصت واضح روی ضربات ایستگاهی به آن ها دادیم و این من را اذیت می کند. شما مقابل بایرن مونیخ گل دریافت می کنید ولی این اتفاق نباید از روی ضربات ایستگاهی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد