وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نشریات هلندی: بایرن مونیخ، رقیب بارسلونا بر سر خرید ماتیس ده لیخت، مدافع آینده‌دار آژاکس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ قصد دارد در راه جذب ماتیس ده لیخت، مدافع هلندی آژاکس با بارسلونا رقابت کند.  

ده لیخت ۱۸ ساله یکی از مدافعان آینده‌دار فوتبال اروپا محسوب می‌شود. بازیکنی که علی‌رغم سن پایینش، یکی از ارکان آژاکس محسوب می‌شود و جثه و سرعت فوق العاده‌ای دارد. در ماه های اخیر نام او پیرامون بارسلونا شنیده می‌شد. شواهد حاکی از این بود که ده لیخت به گزینه نخست آبی اناری ها در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده و بارسا از حالا کارش برای نهایی کردن این خرید را آغاز کرده است.

به گزارش mundodeportivo، اما به نظر بارسلونا در این کورس تنها نیست. روزنامه هلندی  (Algemeen Dagblad (AD امروز گزارش داد که بایرن مونیخ نیز به جذب این مدافع علاقه مند است و قصد دارد با بارسلونا رقابت کند. البته این روزنامه در ادامه آورده که بارسا هنوز دست بالا را در این کورس دارد چون از مدت‌ها پیش کارش را برای خرید ده لیخت آغاز کرده و مذاکراتی هم با نزدیکان این بازیکن و حتی آژاکس داشته است. با این حال، بایرن هم در راستای پایین آوردن میانگین سنی خط دفاعی‌اش، علاقه زیادی به ده لیخت دارد.

باید دید این مدافع آینده‌دار نهایتا سر از نیوکمپ در می‌آورد یا آلیانز آرنا.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد