وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: ناگلزمن چهره هوفنهایم را عوض کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هاینکس دیدار مقابل هوفنهایم را بسیار جذاب تصور می کند. 

 

بایرن مونیخ صدرنشین بلامنازع بوندس لیگا روز شنبه به مصاف هوفنهایم می رود. این بازی از آن جهت می تواند حساس باشد که در بازی رفت، هوفنهایم موفق به شکست دادن حریف پرآوازه اش شد و اکنون تیم هاینکس فرصت جبران آن شکست را دارد.

یوپ هاینکس عصر جمعه در کنفرانس خبری قبل از این بازی شرکت کرد و درباره بازی مقابل هوفنهایم گفت:

“شانس بایرن مونیخ همیشه بیشتر از حریفان دانسته می شود ولی هفته گذشته دیدیم مقابل تیمی که کاندیداری سقوط است به مشکل خوردیم و کار برای ما سخت شد. در بوندس لیگا تیم های خوب و بسیار خوبی حضور دارند. فکر می کنم تصور کلی از هوفنهایم در حال حاضر واقعا خوب است و همه می دانند آن ها می خواهند چه کارهایی انجام دهند. ما برای این بازی بسیار خوب آماده شده ایم و حریف را آنالیز کرده ایم.
 

وضعیت بازیکنان:

“خاوی مارتینز فردا در لیست بازیکنان حضور نخواهد داشت. متس هوملس هم برای رسیدن به آمادگی کامل به یک هفته تمرین نیاز دارد.
 

صدر نشینی:

“باید واقعیات را هم در نظر گرفت و گفت که بوروسیا دورتموند در این فصل مشکلاتی داشته و لایپزیش هم اولین حضورش در رقابت های بین المللی را تجربه می کرد.
 

نیکلاس زوله:

“او اکنون بیش از حد معمول در ترکیب اصلی قرار می گیرد. او بازی های زیادی انجام داده و عملکرد خوبی هم داشته است.
 

ترکیب فردا:

“من طرح و نقشه خاصی برای بازی مقابل هوفنهایم دارم. بدون شک دوست دارم تغییراتی در ترکیب نسبت به بازی های قبل ایجاد کنم و این اصلا به حریف بستگی ندارد. بایرن مونیخ می خواهد تمامی بازی هایش را برنده از زمین خارج شود.
 

ساندرو واگنر:

“من به دفعات با او صحبت کرده ام. زمان بازی او به حریفی که مقابلش بازی می کنیم ربط ندارد. زمانی که من مطمئن شوم او می توان در ترکیب اصلی قرار بگیرد این کار انجام می شود.
 

یولیان ناگلزمن:

“زمانی که ناگلزمن هدایت هوفنهایم را برعهده گرفت آن ها تیم هفدهم جدول بودند. با وجود سن بسیار کم او توانست چهره جدیدی از تیمش را نشان دهد. او تغییرات زیادی در سیستم بازی تیمش ایجاد می کند. اکنون تغییرات در فوتبال بسیار سریع تر اتفاق می افتد. کمتر کسی حاضر است به مربیان جوان زمان دهد و پس از یک یا دو فصل برکنار می شوند. باید بگویم که بازی فردا برای هواداران هیجان انگیز خواهد بود.
 

آتورو ویدال:

“ویدال بازیکنی فوق العاده است و در حال حاضر در سطح بسیار خوبی بازی می کند و تا 2019 با باشگاه قراردا دارد. در بازی های بین المللی بازیکنی بسیار باتجربه است. در نهایت این بازیکن و باشگاه هستند که تصمیم نهایی درباره ماندن یا رفتن را می گیرند.
 
 


منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یحیی جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 17:35

نگفتم صدا و سیما کلید کرده رو پاریسن ژرمن اصن انگار نه انگار که بایرن مونیخ بازی حساسی با هافن هایم داره بعدشم اون ساعتی که بایرن بازی داره هیچ فوتبال حساسی نیس ولی اینا نمیخوان پخش کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد