وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زوله: منتظر دیدار با دوستان قدیمی ام هستم؛ برای بازی با هوفنهایم باید کاملا آماده باشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیکلاس زوله دوباره با هم تیمی های سابقش دیدار می کند.  

روز شنبه و از هفته بیستم رقابت های بوندس لیگا بایرن مونیخ میزبان هوفهایم خواهد بود. بازی رفت دو تیم با برتری هوفنهایم خاتمه یافت و در آن بازی نیکلاس زوله برای اولین بار مقابل هم تیمی های سابقش ایستاد. زوله فرصت این را دارد که روز شنبه دوباره با دوستان قدیمی اش دیدار کند.

زوله روز پنج شنبه در کنفرانس خبری شرکت کرد و درباره بازی مقابل هوفنهایم گفت:

“بدون شک بازی ویژه ای برای من خواهد بود. بسیار خوشحالم که اینجا حضور دارم و منتظرم دوباره دوستان و هم تیمی های قدیمی ام را ببینم. اگر در بازی حضور داشته باشم خوشحال خواهم بود، اما سرمربی تصمیم نهایی را می گیرد. من کاملا برای این بازی آماده ام.
 

رقابت در بوندس لیگا:

“تمامی بازی های بوندس لیگا دشوار هستند. وردربرمن در بازی قبلی مقابل ما بسیار خوب ظاهر شد. باید برای بازی مقابل هوفنهایم کاملا آماده باشیم و ضمن برآورده کردن انتظارات رو به جلو حرکت کنیم.
 

هولگر بوریش مربی بدنساز بایرن مونیخ:

“از روز اول هولگر برخورد گرمی با من داشت کرد و تاکنون کمک زیادی به من کرده است.. او شخصیتی عالی دارد و بهترین مربی بدنساز است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد