وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واگنر: بهترین مهاجم آلمان هستم و شانس بالایی برای حضور در جام جهانی دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساندرو واگنر تصمیمش برای پیوستن به بایرن مونیخ را صحیح می داند. 

 

ساندرو واگنر اوایل سال میلادی جدید از هوفنهایم جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. در بازی های نیم فصل دوم او هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی بایرن مونیخ قرار گیرد اما این مهاجم 30 ساله معتقد است که حضور او در بایرن مونیخ در نهایت شرایطی را برایش فراهم می کند که شانس حضورش در جام جهانی بیشتر می شود.

در مصاحبه با اشپورت بیلد واگنر درباره بازگشت به بایرن مونیخ و شانس حضور در جام جهانی گفت:

“اگر سالم بمانم برای حضور در جام جهانی بسیار خوش بین هستم. من در کنار دیگر بازیکنان تیم در جام کنفدراسیون ها خوب کار کردم و نقش مهمی در عملکرد تیم داشتم؛ اگر چه در تمامی بازی ها حضور نداشتم. در رقابت های انتخابی جام جهانی هم گل ها زیادی به ثمر رساندم و برای همین باید واقعیت را بگویم که من در حال حاضر بهترین مهاجم فوتبال آلمان هستم. اکنون که در بهترین تیم آلمان حضور دارم شانسم برای حضور در جام جهانی بیش از قبل است. در صحبتم با یوگی لوو او به من گفت که اگر دو یا سه هفته در ترکیب حضور نداشته باشم مشکلی پیش نخواهد آمد.
 

“در هوفنهایم در 99% از بازی ها حضور داشتم. اکنون من در رقابت های بین المللی بازی می کنم و در بالاترین سطح از تمرینات حضور دارم. یاشوا کیمیش بهترین نمونه از تورنمنت قبلی است، او زمانی که به یورو 2016 رفت یکی از بازیکنان ثابت بایرن مونیخ نبود، اما استدلال حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی را می توان حضور در تمرینات سطح بالای بایرن مونیخ دانست. شانس من برای شرکت در جام جهانی با حضورم در بهترین تیم آلمان بسیار بهتر شده است.
 

“من از تصمیم برای پیوستن به بایرن مونیخ راضی هستم، حتی اگر بدانم که زمان بازی کمتری نصیبم می شود. جدا از بایرن مونیخ پیشنهادات دیگری از تیم های لیگ برتری و بوندس لیگا داشتم اما دوست داشتم به اینجا برگردم.
 

“بدون شک آرزو دارم لواندوفسکی در بایرن مونیخ بماند و همزمان هم مصدوم نباشد. او بازیکن بسیار مهمی برای تیم، پسری خوب و وقت سپری کردن با اول لذت بخش است.

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
فوتبال آلمانی چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 23:21 http://bayern.blogsky.com

بهترین مهاجم آلمان!!!!

جواد چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 23:24

بله هست میشه گفت سر زن خوبیه تو توپای هوایی
البته الان ورنر بخاطر مصدومیت افت کرده

فوتبال آلمانی پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 09:16 http://bayern.blogsky.com

اگر واگنر بهترین مهاجم آلمان باشه... پس ما در جام جهانی مهاجم بزرگی نخواهیم داشت.... مولر و گومز و ورنر به تیم ملی دعوت خواهند شد و واگنر در تیم ملی آلمان جایی نخواهد داشت... چون در بایرن فرصت بازی نداره.. مگر اینکه لوواندوفسکی بزرگ مصدوم بشه.... دوستان بازم واقعیت رو دیس لایک کنن

حامد پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 09:46

کاملا درسته، امیدوارم لوا از بایرن بره و تو بشى مهاجم اول بایرن.

محمد رضا روبری پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 11:26 http://www.bayern.blogsky.com

پدر آمرزیده آدمو دق میدی میخوای یه دونه گل بزنی ورنر با این افتش عملکردش یکم از تو بهتر بوده بعد میگی بهترین مهاجم آلمان منم.

جواد پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 12:19

گومز به تیم ملی دعوت نمیشه واگنر و ورنر دعوت میشن

جواد پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 12:20

ورنر خوبه بهتر واگنر هست ولی الان تو افته واگنر الان بهتره

اکبرماتئوس جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 01:42

کسی که بهترینه،از خودش تعریف نمی کنه،با عملکردش اینو به هم ثابت می کنه!
ضمناً توماس مولر سرورته!

لواندوسفکی دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 20:07 http://bayern.blogsky.com

بهترین مهاجم آلمانی //؟؟؟
باشه پس بگید
واگنر از مولر بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد