وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیوباور، ایجنت گورتسکا: شالکه در تابستان فرصت فروش موکلم را داشت؛ زمان برداشتن گام بعدی برای لئون فرا رسیده بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر برنامه های لئون گورتسکا جدایی موکلش از شالکه را منطقی توصیف می کند.  

لئون گورتسکا یکی از پرهوادارترین هافبک های فوتبال اروپا بود و بسیاری از تیم ها برای جذب او وارد عمل شدند اما در نهایت این بایرن مونیخ بود که موفق شد با انتقالی رایگان او را جذب کند. گورتسکا پس از حضوری 5 ساله در شالکه حاضر به تمدید قراردادش نشد و عدم تمدید قراردادش و جدایی به صورت بازیکن آزاد باعث اعتراض بسیاری از هواداران شالکه و حتی انتقاد مسئولان رده بالای باشگاه شد؛ چیزی که این بازیکن از آن به عنوان سخت ترین روزهای فوتبالش نام برده است.

یورگ نیوباور مدیر برنامه های گورتسکا در مصاحبه با کیکر درباره جدایی موکلش از شالکه گفت:

“در فوتبال قرارداد زمانی نهایی می شود که به امضاء طرفین برسد. قبل از پیوستن لئون به بایرن مونیخ ما با چندین باشگاه دیگر مذاکراتی داشتیم. در تابستان بحث جدایی او مطرح نبود. شالکه اگر در آن زمان تصمیم به فروش لئون می گرفت می توانست تصمیمش را عملی کند، کاری که آن ها با لروی سانه و یولین دراکسلر انجام دادند.
 

“مسئولان باشگاه گفته اند که می خواستیم در این فصل با لئون به اهداف تعیین شده برسیم، مطرح کردن این صحبت ها نشان می دهد که آن ها قبول کرده اند که ممکن است بازیکن در انتهای فصل و پس از اتمام قراردادش به صورت بازیکن آزاد از باشگاه جدا شود.
 

“شالکه در تلاش هایش برای تمدید قرارداد لئون مرتکب هیچ اشتباهی نشد. آن ها خیلی خیلی زود اقدامات خود را شروع کردند و با ما وارد مذاکره شدند و بسیار مذاکرات پایداری داشتیم. آن ها همچنین تلاش بسیار زیادی برای تمدید قرارداد انجام دادند، چیزی که قبل از این در باشگاه شالکه سابقه نداشته است. در نهایت لئون با سنجیدن شرایط و وضعیت و نگاهش به آینده تصمیم نهایی را گرفت.
 

“لئون تصمیمی عادی و منطقی برای حرفه اش گرفت. او در بوخوم عملکردی بسیار خوب داشت و به همین دلیل به شالکه منتقل شد. در آن زمان او فرصت پیوستن به بایرن مونیخ، دورتموند و نیمی از تیم های اروپا را داشت، کاری که او انجام نداد، چون گامی اشتباه برای ادامه حرفه او محسوب می شد. پس از آن او به مدت 5 سال برای شالکه بازی کرد و جز اعضاء اصلی تیم ملی آلمان شد و اکنون او فقط دنبال برداشتن گام بعدی در فوتبالش است.
 

گورتسکا قراردادی 4 ساله با بایرن مونیخ امضا کرده است و گفته می شود سالی 10 میلیون یورو (ناخالص) از این باشگاه دستمزد دریافت می کند. آخرین پیشنهاد شالکه به گورتسکا حاوی دستمزد 12 میلیون یورویی بود اما این هافبک 22 ساله آن را رد کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد