وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گورتسکا: برای پیوستن به بایرن مونیخ به حرف دلم گوش دادم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لئون گورتسکا قصد ندارد پیش از موعد مقرر شالکه را ترک کند. 

 

لئون گورتسکا قراردادی رسمی با بایرن مونیخ امضا کرده است و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان می رود. پس از قطعی شدن جدایی گورتسکا در پایان فصل، رئیس باشگاه شالکه اعلام کرد در صورتی که هواداران اعتراضات خود را ادامه دهند و این شرایط روی تیم اثر گذار باشد گورتسکا را تا پایان فصل از ترکیب دور نگه می دارند اما روز یکشنبه این هافبک 22 ساله پس از 93 روز بار دیگر در ترکیب ثابت شالکه مقابل هانوفر به میدان رفت.

گورتسکا پس از بازی مقابل هانوفر در مصاحبه ای درباره انتقالش به بایرن مونیخ و شرایط پیش آمده گفت:

“پیوستن به بایرن مونیخ در ژانویه؟ شالکه در چند وقت اخیر دنبال تمدید قرارداد من یا حفظ من تا تابستان بوده است. طرح و برنامه مشخص من برای ماه های آینده هم همین است. من اینجا خواهم ماند و تمام تلاش و توانم را تا پایان فصل به کار می گیرم. مدت زیادی را صرف کردم تا تصمیم نهایی ام را بگیرم. پروسه ای طولانی مدت بود. من به حرف درونم گوش دادم و پس از آن تصمیم گرفتم که می خواهم به کجا بروم و چه هدف هایی که تعیین کرده ام کجا قابل دستیابی هستند.
 

روز یکشنبه در بازی مقابل هانوفر، هواداران شالکه با نصب بنری اعتراض خود به تصمیم گورتسکا را اعلام کردند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد