وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کواچ: هیچ مذاکره‌ای با بایرن مونیخ نبوده است؛ سال آینده نیز سرمربی اینتراخت خواهم بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اینتراخت فرانکفورت جانشینی هاینکس در بایرن مونیخ را رد کرد.  

کواچ پیرامون شایعات حضورش روی نیمکت بایرن پس از هاینکس اضافه کرد:

“ صددرصد اطمینان می‌دهم که هیچ مذاکره‌ای با بایرن مونیخ نبوده است. من سال آینده نیز سرمربی آینتراخت خواهم بود چرا که تا سال 2019 قرارداد دارم. بودن در اینجا را دوست دارم. چشم‌انداز ورزشی بسیار برایم مهم است و فکر می‌کنم می‌توانیم به چیزهای بیشتری دست پیدا کنیم، این چیزی است که دوست دارم داشته باشم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد